Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات هرمزگان در دور نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان کشور، یادواره شهدای سلامت به مقام چهارمی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرحله نهایی این رقابتها در حالی پایان یافت که نماینده هرمزگان با کسب سه باخت متوالی برابر ذوب آهن اصفهان ، سپاهان اصفهان و هیات همدان در جایگاه چهارم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین سپاهان اصفهان با پیروزی برابر همشهری خود ذوب آهن اصفهان ، قهرمان این دوره از رقابت ها شد.   مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نشسته بانوان با حضور تیم های هیات هرمزگان ، سپاهان اصفهان ، ذوب آهن اصفهان و هیات همدان به میزبانی اصفهان برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال نشسته بانوان هرمزگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر