Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان درخواست کرد: کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکباناناین شهرداری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، حشمت‌اله صیدی در این باره اظهار کرد: بی‌شک شیوع ویروس کرونا در جهان یکی از بحران‌های ناگواری بود که زندگی و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد و همچنین موجب در گذشت بسیاری از هم وطنانمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: قطعاً مردم دنیا هیچگاه تلاش جهادگونه کادر درمانی در یکسال اخیر را از یاد نخواهند برد و همه مردم قدردان زحمات شبانه روزی و جانفشانی آنها هستند.

شهردار سنندج گفت: بعد از کادر درمان نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری‌های سراسر کشور هم در طول یکسال اخیر با تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و کاهش شیوع این ویروس منحوس به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند.

وی افزود: تولید واکسن کرونا و تزریق فاز اول به کادر درمانی کشور یکی از خوشایندترین خبرها بود.

صیدی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد: حال که فرایند تزریق واکسن کرونا آغاز شده است، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان خدوم شهرداری سنندج را در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دهند.

شهردار سنندج از شهروندان نیز درخواست کرد: با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یار و یاور کادر درمان باشیم و گام مهمی در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برداریم.

منبع: فارس

کد خبر 475662

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار سنندج شهرهاي ايران شهرداری سنندج آرامستان پاکبانان شهرداری کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تزریق واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان