Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:05:49 GMT

سیروس را نامردی زدند! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۸۵۰

بازی منتخب سرخابی ها و منتخب سال 98 به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز و فقید صحنه های جالبی داشت. همراه اشک ها و دوستی ها و البته صحنه های خشن. 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه های خشن روی سیروس دین محمدی اتفاق افتاد. جایی که رحمان رضایی و محمد نوازی به اصطلاح فوتبالی ها او را ساندویچ کردند و نامردی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که سیروس دین محمدی تلاش می کند در دو ئل با رحمان رضایی توپ را از آن خود کند اما پای راست رحمان رضایی بدن سیروس را نشانه می گیرد و در ادامه نه رحمان به توپ می رسد و نه سیروس و محمد نوازی توپ را از آن خود می کند و دین محمدی نقش بر زمین می شود. 

 

 

البته رحمان رضایی در دوران بازیگری هم بدنش مثل کشتی گیران مازندرانی چغر بود و کمتر از اجازه رد شدن توپ ها را از خود می داد و اگر جایی هم لازم بود این چنین خطا می کرد؛ اما بازی متعصبانه سیروس دین محمدی هم در این بازی برای خود حکایت جالبی دارد تا جایی که تو  این سن و سال حاضر شد برای تصاحب توپ در مسیر لگد رحمان رضایی قرار گیرد. بی دلیل نبود که سیروس دین محمدی در دوران بازیگری خود یکی از موفق ترین ها بود و کمتر دچار فراز و نشیب شد. شاید این جسارت برای توپ گیری در دوران حضور در ماینس به فوتبال او اضافه شد؛ در فصلی که یکی از بهترین های تیم آلمانی بود و در حالی که باشگاه برای تمدید قرارداد او تلاش می کرد به دلیل اینکه حضور در آلمان برای او آورده مالی زیادی نداشت! به تهران بازگشت. 

 

 

جای شکرش باقی است این بازی دوستانه و به یاد مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید بود و گرنه برخوردها شدید تر و شاید هم چند بازیکن مصدوم می داد. سیروس دین محمدی را در این صحنه نامردی زدند؛ شاید به این دلیل که آقا سیروس به دل نمی گیرد؛ اگر بازیکن دیگری مثلا ... برای تصاحب توپ جلو می آمد آیا باز هم رحمان پایش را این طور به جلو پرتاب می کرد؟

استقلال تهران رحمان رضایی سیروس دین محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران رحمان رضایی سیروس دین محمدی سیروس دین محمدی رحمان رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودسر گفت: حاجیه خانم طیبه نصراله زاده مادر روحانی شهید حبیب رضایی گورجی صبح امروز در سن ۸۴ سالگی، به علت کهولت سن به دیدار حق شتافت.

صابر سبحانی افزود: پیکر این مادر شهید فردا پنجشنبه، ١٣ اردیبهشت در رودسر تشییع و در گلزار شهدای این شهر، در جوار مزار فرزند شهیدش به خاک سپرده می‌شود.

حبیب اله رضایی گورجی سال ۶۵ در منطقه شلمچه، در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • (ویدیو) وحید شمسایی: دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند