Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:28:22 GMT

قیمت شارژ کارتریج لیزری و نکاتی که باید بدانید

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۸۹۳

قیمت شارژ کارتریج لیزری و نکاتی که باید بدانید

شارژ کارتریج یعنی پر کردن مجدد مواد مصرفی پرینتر از جوهر و یا پودر تونر.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پرچابا، در کارتریج های جوهر افشان شارژ کارتریج با مایع جوهر انجام می‌شود و در کارتریج های لیزری شارژ کارتریج با پودر تونر انجام می‌پذیرد که صرفا با پر کردن مجدد کارتریج نمی‌تواند نتیجه مطلوب کسب شود و شاید نیاز به تعویض قطعاتی هم باشد که نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گران شدن قیمت دلار و بالارفتن هزینه ها خیلی از مجموعه ها و سازمان ها و شرکت ها تا چند مرحله کارتریج های خود را شارژ می‌کنند اما برای شارژ کارتریج لیزری هم باید اطلاعات دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین کیفیت را برای شارژ کارتریج خود داشته باشید.

قیمت شارژ کارتریج لیزری به چه عواملی بستگی دارد؟

در هنگامی که که پودرتونر داخل کارتریج به انتها می‌رسد با چاپ کمرنگ روی کاغذ و یا اخطار چاپگر متوجه می‌شویم که پودر تونر داخل کارتریج به انتها رسیده و اگر قصد شارژ کارتریج را داشته باشیم، قطعا قیمت شارژ کارتریج برای ما حائز اهمیت می‌باشد بنابراین با کمی جستجو در بازار با قیمت های مختلفی روبرو می‌شویم. قیمت شارژ کارتریج به عواملی بستگی دارد که در ادامه این متن به شما آموزش می‌دهیم:

برای دیدن جدیدترین لیست قیمت شارژ کارتریج روی لینک زیر کلیک نمایید:

قیمت شارژ کارتریج

عوامل زیر در قیمت شارژ کارتریج تاثیرگذار است.

برای شارژ کارتریج لیزری باید به موارد زیر دقت نمایید:

۱. اعتبار شرکتی که کار خدمات شارژ کارتریج را انجام می‌دهد را چک کنید. معمولا شرکت‌های معتبر بیشتر به خدمات رسانی و رضایت مشتری فکر می‌کنند، به عنوان مثال شما اگر در بازار برای دریافت خدمات شارژ کارتریج جستجو کنید با مجموعه‌های مختلفی برخورد خواهید کرد که هرکدام قیمت مختلفی برای شارژ کارتریج به شما ارائه می‌دهند، حتی با افرادی که حضورا در مجموعه شما و اصطلاحا شارژ در محل انجام می‌دهند هم برخورد خواهید کرد اما نکته اصلی اینجا است که اگر ما با عوامل تاثیرگذار در هزینه شارژ کارتریج آشنا نباشیم نمی‌توانیم انتخاب مناسبی برای این کار داشته باشیم.

 ۲. شارژ کارتریج با پودر مرغوب انجام شود. باید بدانید که هیچ شرکت سازنده چاپگری، پودرشارژ کارتریج را بصورت جداگانه به بازار ارائه نمی‌دهد،اما پودر شارژ مرغوب با استانداردهای لازم چندسالی است که در بازار موجود می‌باشد و مراکز معتبری که شارژ کارتریج را انجام می‌دهند از این نوع پودر استفاده می‌کنند، اگر کارتریج شما با پودر مرغوب شارژ نشود این امرباعث آسیب به پرینتر شما خواهد شد چرا که زمانی که کارتریج با پودر استاندارد شارژ نشود فیوز دستگاه که معمولا وظیفه تولید حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد را برعهده دارد، برای ذوب کردن پودر غیر استاندارد باید زمان بیشتری برای تولید حرارت صرف کند و این حرارت باعث اصطکاک تمامی قطعات داخل پرینتر و کارتریج خواهد شد و ادامه دار شدن این موضوع باعث خرابی قطعات پرینتر خواهد شد.

۳. پر کردن مخزن تونر کارتریج به میزان استاندارد. باید بدانیم که مخزن هر کارتریج چقدر ظرفیت دارد و اگر از ظرفیت مخزن پودر کمتری در هنگام شارژ داخل مخزن پر شود کارتریج تعداد برگ کمتری چاپ می‌کند به عنوان مثال کارتریج لیزری مدل ۰۵ اچ پی ظرفیت مخزن آن حدود ۱۲۰ گرم پودر جای می‌گیرد و حدود ۲۳۰۰ برگ چاپ می‌کند، در بعضی از مدل‌های کارتریج لیزری تا ۱۵۰۰ گرم مخزن آنها ظرفیت دارد و اگر در هنگام شارژ کارتریج پودر کمتری درون مخزن کارتریج ریخته شود تعداد چاپ پرینتر کاهش یافته و کارتریج زودتر خالی می‌شود.

۴. انجام شارژ کارتریج توسط تکنسین با تجربه. تجربه و تخصص در هر موردی باعث افزایش کیفیت خواهد شد. برای شارژ کارتریج افراد متخصص و با تجربه می‌توانند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهند، برخی افراد تجربه کافی در شارژ کارتریج را ندارند و بعد از حضور در آموزشگاه های مختلف و گذراندن دوره کوتاه آموزشی به بازار کار می‌آیند و مطمئنا کاری که تجربه پشت آن نباشد با آزمون و خطای  بسیار مواجه می‌باشد و احتمال آسیب به چاپگر و یا کارتریج وجود دارد.

۵. انجام شارژ کارتریج در کارگاه مجهز. یکی از عوامل مهم در کیفیت شارژ کارتریج مجهز بودن به وسایل و تجهیزات با کیفیت و متناسب با نوع کارتریج می‌باشد، باید توجه داشت که شارژ کارتریج یک تخصص است و باید این کار توسط وسایل و تجهیزات استاندارد انجام شود و توسط دستگاه مربوطه تست کیفیت کارتریج آزمایش شود تا هرگونه ایراد مرتفع شود.

باید بدانید که ذرات پودر تونر  ۲/. میکرون است و می‌تواند تا ۶ ساعت در هوا معلق بماند، بنابراین شارژ در محلی استریل و محیطی کارگاهی باید انجام شود و افرادی که در محیط هستند از ماسک و تجهیزات ایمنی استفاده کنند، چرا که تونر مواد شیمیایی می‌باشد و تنفس پودر برای ریه مضر و می تواند سرطان زا باشد.

۶. استفاده از قطعات با کیفیت و استاندارد. کارتریج لیزری از قطعات مختلفی ساخته شده که بعد از مدتی استفاده باید تعویض شوند و اگر در تعویض قطعات دقت کافی انجام نشود و از قطعات متفرقه و غیر استاندارد استفاده شود در کیفیت کارتریج تاثیر مستقیم دارد و حتی می‌تواند باعث آسیب جدی به باقی قطعات و حتی پرینتر شود.

تمامی این موارد در هزینه شارژ کارتریج تاثیرگذار است و اگر قصد شارژ کارتریج لیزری برای سازمان و یا شرکت خود را دارید یکی از بهترین راه‌های اعتبارسنجی مجموعه ایی که می‌خواهید برای انجام خدمات شارژ کارتریج انتخاب نمایید این است که لیستی از مجموعه هایی که به عنوان مشتری این شرکت می‌باشند را دریافت کنید و میزان رضایت مندی آنها را جویا شوید.

برای دریافت خدمات شارژ کارتریج روی لینک زیر کلیک نمایید:

شارژ کارتریج لیزری

در پایان یکی از شرکت‌های معتبر ارائه دهنده شارژ کارتریج به سازمان ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی را خدمت شما همراهان گرامی معرفی می‌کنیم:

شرکت پردیس چاپگر باران( سهامی خاص)

فروش و خدمات انواع ماشین‌های اداری

آدرس:تهران-خیابان ایرانشهر شمالی-نبش خیابان اراک پلاک۱۵۸ واحد ۱و۲

آدرس اینترنتی: www.parchaba.com

تلفن دفترخدمات و گارانتی: ۰۲۱۸۸۳۴۱۹۱۹

تلفن تماس دفتر مرکزی : ۰۲۱۸۸۳۲۲۱۲۰

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شارژ کارتریج لیزری خرید شارژ کارتریج شارژ کارتریج لیزری شارژ کارتریج پودر تونر خواهد شد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیده شجاعی علی‌آبادی درباره مصرف کنسروهای آماده مصرف مثل رب‌گوجه فرنگی، عوارض نجوشاندن کنسرو تن‌ماهی و ضرب‌دیدگی قوطی کنسرو مواردی را مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه رب‌گوجه فرنگی در دسته مواد غذایی اسیدی قرار دارد افزود: پس از باز شدن درب قوطی کنسرو محیط مناسبی برای رشد کپک‌ها ایجاد می‌شود.

شجاعی ادامه داد: کپک‌ها توانایی تولید توکسین‌هایی تحت عنوان مایکوتوکسین‌ها را دارند که معمولاً باعث ایجاد مسمومیت‌های مزمن بر اثر مصرف طولانی مدت غذاهای آلوده به آن‌ها می‌شوند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: در رب گوجه‌فرنگی رشد کپک‌ها می‌تواند باعث ایجاد مایکوتوکسین‌هایی مانند آلترناریول و پاتولین شود و از آنجایی که امکان نفوذ این ترکیبات به بخش‌هایی از رب گوجه که در آنها کپک دیده نمی‌شود وجود دارد، بنابراین توصیه می‌شود که از مصرف رب کپک زده پرهیز شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کنسرو تن‌ماهی در دسته غذاهای کم اسید بوده و کنسرو کردن آن در قوطی امکان رشد باکتری کلستریدیوم بوتولینوم را فراهم می‌کند، اضافه کرد: کلستریدیوم بوتولینوم باکتری است که توانایی تولید نوروتوکسین بسیار سمی را دارد، البته در صنعت با انجام استریلیزاسیون تجاری در دمای بالای ۱۰۰ درجه سانتی گراد اسپور این باکتری و در نتیجه امکان تولید توکسین به نزدیک صفر می‌رسد، بنابراین امکان نگهداری کنسرو تن ماهی در دمای محیط بدون نیاز به نگهدارنده وجود خواهد داشت.

شجاعی ادامه داد: کفایت فرایند حرارتی که در صنعت تولید کنسرو تن ماهی اعمال می‌شود، نگرانی وجود توکسین را در قوطی کاهش داده، اما همچنان توصیه اکید این است که قبل از مصرف کنسرو ماهی را برای ۲۰ دقیقه بجوشانید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نگرانی اصلی را در مورد تولید بوتولیسم، تولید کنسروهای خانگی و غذاهای کم اسید عنوان کرد و گفت: به‌دلیل عدم کفایت فرایند حرارتی احتمال تولید توکسین در کنسروهای خانگی وجود دارد.

نحوه مصرف باقی‌مانده کنسرو ماهی از دیگر مواری بود که شجاعی به آن اشاره کرد و ادامه داد: توصیه می‌شود که باقی مانده تن ماهی مصرف نشود اما در غیر این صورت، در دمای یخچال (حداکثر ۳ درجه ساتی گراد) و نهایتاً برای مدت سه تا چهار روز قابل نگهداری است.

وی هشدار داد: از مصرف کنسروهایی که قوطی‌های آن بادکرده، سطح چرب یا دارای نشتی دارند و یا قوطی‌هایی که ظاهر غیر نرمال و کف دار شده‌اند پرهیز کنید.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: توجه داشته باشید اگر قوطی کنسرو مشکلاتی همچون بادکردگی، چربی در سطح و یا ظاهر غیرنرمال دارد، برای دور ریختن آن هم دقت کنید، این کنسروها را در بسته‌بندی پلاستیکی و در دولایه انجام دهید و توجه داشته باشید که قوطی و محتویات آن را جدا از زباله‌های قابل بازیافت امحا کنید.

کد خبر 6099193 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • میوه تابستانی که سنگ کلیه را پودر می‌کند
  • قبل از خرید، مهمترین تفاوت نبشی پرسی و نبشی فابریک را بدانید!
  • آمریکا با کدام تسلیحات لیزری به جنگ پهپادها می‌رود؟
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسرو‌ها رعایت کنید
  • نکاتی که باید هنگام استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • نکاتی که باید در استفاده از کنسروها رعایت کنید
  • هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + طرز تهیه
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • اگر با صورت آرایش‌کرده ورزش کنیم چه خواهد شد؟