Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی مناف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود هشدار هواشناسی نسبت به اعلام وضعیت نارنجی، شهرداری  ارومیه این وضعیت را قرمز اعلام کرد و بر اساس آن نیروها و تجهیزات مدیریت شهری از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حجم بارش زیاد، جوابگو نبودن پمپ‌های تخلیه آب و سرریزشدن آب از طریق راه دسترسی انسان به شبکه فاضلاب جهت شست و شو و تمیز کردن شبکه، دلیل اصلی آبگرفتگی معابر در چند نقطه شهر است، اضافه کرد: با احتمال تشدید بارش ها  از سه شب گذشته، نیروها، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری ارومیه با آمادگی کامل در سطح شهر، وضعیت معابر را کنترل می کنند و همچنان این امر تداوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تردد در معابر شهری به استثنای چند معبر که مسدود شده و کنترل می شود، روان است.

مناف زاده اظهار داشت: با وجود کنترل معابر از نظر پیشگیری از آبگرفتگی، در معابری نظیر چهار راه دانشکده و کمربندی خاتم‌الانبیا (ص)  به دلیل آب گرفتگی با نوار کشی مسدود شده است.

وی گفت: در رودکی و پنجراه و مدرس مشکلات ناشی از بارش شدید باران در حال رفع است.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه افزود: کانال های شهری و جوی های آب  پیوسته و به ویژه پس از آغاز بارش ها چندین بارجهت پیشگیری از آب گرفتگی لایروبی شده است.

مناف زاده اضافه کرد: با وجود لایروبی  و پاکسازی انهار و کانال های شهری و کنترل آب گرفتگی، تا حال حاضر با وجود بارش شدید،  موردی از ورود آب به منازل شهروندان گزارش نشده است.

وی ادامه داد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر با شماره‌ ۱۳۷  شهرداری جهت رفع مشکل در ارتباط باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فاضلاب ارومیه آب انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • گزارش تسنیم از آخرین وضعیت آبگرفتگی در دزفول
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه