Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و اور ایثارگران استان لرستان گفت:شهدای خدمت، به مفهوم ایثار اجتماعی معنای تازه بخشیدند. امروز یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران یادآوری می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمود زرین‌جویی با قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان لرستان، به‌خصوص پزشکان و پرستارانی که از جامعه ایثارگری استان هستند،  توضیح داد: با ورود ویروس کرونا، فرصت ادامه راه ایثار به کادر درمان کشور تعلق گرفت تا بار دیگر فرهنگ غنی ایثار و شهادت را به رخ جهانیان بکشانند و ثابت کنند که جمله «ایثار ادامه دارد»  فقط یک شعار نیست و ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و زمان‌ها به واژه ایثار اجتماعی جامه عمل بخشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: از جمله اقدامات انجام شده توسط بنیاد لرستان در زمینه پزشکی، به‌خصوص در دوران کرونایی می‌توان به توزیع بیش از ۳۰۰۰ بسته بهداشتی در بین ایثارگران، به‌ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدای دارای کهولت سن و دچار امراض طبیعی، برقراری تماس تلفنی به جایگزینی دیدارهای حضوری و طرح سپاس، ارسال پیامک‌های اطلاع‌رسانی در خصوص روش‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بین جامعه ایثارگران، سوق دادن جامعه هدف به استفاده از خدمات غیرحضوری و انتقال برنامه‌های فرهنگی بنیاد به فضای مجازی و رسانه ملی اشاره کرد.

زرین‌جویی درباره وضعیت سلامت جامعه ایثارگری استان لرستان خاطرنشان کرد: به‌طور متوسط سلامت این عزیزان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و روسای بنیاد شهرستان‌ها و همکاران حوزه‌های مددکاری و بهداشت و درمان به‌صورت مستمر نسبت به بررسی وضعیت سلامت این عزیزان رصدهای لازم را انجام می‌دهند.شهدای خدمت، به مفهوم ایثار اجتماعی معنای تازه بخشیدند. امروز یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران یادآوری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و اور ایثارگران استان لرستان حماسه‌آفرینی‌های مردم در بحران کرونا را نشأت گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: روزهای کرونایی تجلی جلوه‌های واقعی ایثار و از خود گذشتگی است و شهدای عرصه سلامت مصادیق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و روزهای دفاع مقدس برای ما تکرار شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس همه باهم علیه کرونا ایثار و شهادت استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است