Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب مهدی طارمی با تیم پورتو، در پرتغال از رونالدو و یارانش پذیرایی می‌کند. سویا و دورتموند هم در اسپانیا به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ادامه مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب، چهارشنبه- ۲۹ بهمن ماه- با انجام دو بازی دیگر پیگیری می‌شود که تیم فوتبال پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان تیم یوونتوس است و سویا در سانچز پیزخوان به مصاف دورتموند می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو دیدار به صورت همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود. قضاوت بازی اول را "کارلس دل‌سرو" اسپانیایی برعهده دارد و مسابقه دوم را "دنی ماکلیه" هلندی قضاوت می‌کند.

یوونتوس در حالی در پرتغال مهمان پورتو است که شاگردان کونسیسائو با در اختیار داشتن مهدی طارمی به شدت برای تیم‌های رقیب خطرناک به نظر می‌رسند. آنها روند خوبی در فوتبال پرتغال دارند و در لیگ با ۴۱ امتیاز پشت سر اسپورتینگ ۵۱ امتیازی قرار گرفته اند.

بانوی پیر هم با آندره‌آ پبرلو، توانسته به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند و در سری‌آ هم با ۴۲ امتیاز و یک دیدار کمتر نسبت به اینتری‌ها در تلاش است تا از رده‌ی چهارم ارتقا پیدا کند و به صدر جدول نزدیک شود.

در دیدار سویا و دورتموند هم هر دو تیم شانس برابر دارند. زنبورها که فصل را با فاوره بد شروع کردند، با ادین ترزیچ همانطور بد ادامه می‌دهند و با ۳۳ امتیاز ششم هستند و با بایرن صدرنشین ۱۶ امتیاز فاصله دارند.

با توجه به این وضعیت بد، سران وستفالن هم دست به کار شدند و با "مارکو رز" سرمربی فعلی مونشن گلاباخ به توافق رسیدند تا شاید فصل آینده شرایط بهتری را تجربه کنند و بتوانند به سلطه‌ی چندین ساله‌ی مونیخی‌ها پایان دهند.

آن طرف شاگردان جولن لوپتگی هم بسیار سرحال اند. آنها در نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا در دیدار رفت دو بر صفر کاتالان‌ها را شکست داده اند و در جدول لالیگا هم با ۴۵ امتیاز چهارم‌اند و با یک بازی کمتر، با رئال رده دومی، ۴ امتیاز فاصله دارند.

کد خبر 475621

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لیگ قهرمانان اروپا فوتبال اروپا بازیکن فوتبال بازیکن خارجی سرمربی فوتبال آندره آ پیرلو پیرلو کریستیانو رونالدو تیم فوتبال یوونتوس دورتموند سویا اسپانيا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • بایرن - رئال؛ تکراری‌ترین تقابل تاریخ چمپینوزلیگ
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است