Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضاییان گفت: در تیم کریمی - آجرلو هم روح فوتبالی وجود دارد و هم گروه مدیریتی قدرتمند. کریمی و آجرلو باید با هم ائتلاف کنند و به صورت تک نفره وارد انتخابات نشوند

مسعود رضاییان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، مسعود رضاییان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت:

نسبت به دوره‌های قبل چهره‌های جدیدی را در صحنه ریاست فدراسیون می‌بینیم و این مسئله جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع می‌تواند یک چالش مهم باشد اگر چه نمی‌دانم چه چیزی رقم می‌خورد و اصولا انتخاباتی با چنین شرایطی قابل پیش‌بینی نیست.

مسعود رضاییان در پاسخ به این سوال که به نظرش بین چهار کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون فوتبال، کدام گزینه را بهتر می‌داند، گفت:

اگر حرفی بزنم ممکن است اینطور برداشت شود که می‌خواهم از گروهی حمایت کنم اما واقعاً دوست دارم علی کریمی در انتخابات موفق شود و البته یک مدیر با سابقه هم کنار او باشد. به نظر من تیم کریمی - آجرلو یک تیم قدرتمند برای اداره فدراسیون است.

مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد:

در تیم کریمی - آجرلو هم روح فوتبالی وجود دارد و هم گروه مدیریتی قدرتمند. کریمی و آجرلو باید با هم ائتلاف کنند و به صورت تک نفره وارد انتخابات نشوند. خیلی خوب است که مثلاً رئیس فدراسیون یک نیروی جوان باشد و یکی مثل آجرلو به او کمک کند یا اینکه یکی مثل آجرلو رئیس فدراسیون شود و نیرویی مانند کریمی را کنارش داشته باشد.

رضاییان در خصوص روند رای دهی اعضای مجمع گفت:

باید ببینیم چه چیزی به اعضای مجمع توصیه می‌شود  و از چه جاهایی برای رای دادن خط می‌گیرند. این مسئله بسیار مهمی در مجمع فدراسیون است. مسئله مهم این است که اعضای مجمع با هم یکدل نیستند و هر کدام رای و نظر خودش را دارد. به همین دلیل لابی کردن یک مسئله مهم و تاثیرگذار است. هر کسی تلفن دستش می‌گیرد و می‌خواهد کاندیدای مورد نظرش رئیس فدراسیون شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان درباره شایعه هایی مبنی بر حمایت کفاشیان از کیومرث هاشمی گفت:

کفاشیان خیلی دنبال منافع فردی نیست. ما ایرانی‌ها به نوعی رفیق‌باز هستیم و وقتی منتی سر ما باشد باید آن را جبران کنیم. شاید کفاشیان هم می‌خواهد چیزی از گذشته را جبران کند. او می‌خواهد با ارتباطات برای هاشمی رای جمع کند. کفاشیان آدم خوش مرامی است و بعید نیست که به خاطر همین مسئله به کمک هاشمی آمده باشد.

اخبار داغ 

شادی گلی که در تلویزیون سانسور شد؛ کاظمیان از تتو هایش رونمایی کرد / تصویر اختصاصی سوشا مکانی: باز هم برای آن آدم آرزوی مرگ می کنم | می خواستم برای تیم ملی نروژ بازی کنم خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت بازگشت لیگ قهرمانان اروپا؛ مهدی طارمی کنار فوق ستاره ها در کاریکاتور عمر مومنی دستگیری مدافع سابق اینتر و یوونتوس به خاطر کاشت ماری جوانا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسعود رضاییان تیم کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • محمد کریمی، کاپیتان سپاهان: هر تیمی جای ما بود، تا اینجا هم دوام نمی‌آورد / فیلم
  • ببینید | دلخوری و ناراحتی رامین رضاییان از هواداران پرسپولیس
  • رامین رضاییان: احترام هواداران پرسپولیس همیشه برای من واجب است و در قلب من هستند / فیلم
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من هستند/ ما وقت کشی نکردیم+ فیلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند