Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:05:26 GMT

کشتی باید جان دوباره‌ای بگیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۲۳۵

کشتی باید جان دوباره‌ای بگیرد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با سرپرست استانداری ایلام که با حضور مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان، عبدالجبار حیدر زاده رئیس هیئت کشتی استان، محمدجواد یزدانی نیا نایب‌رئیس سازمان لیگ برگزار شد با اشاره به اینکه، به دنبال این است که کشتی در سراسر کشور جان دوباره‌ای بگیرد تصریح کرد: کشتی ایلام نسبت به سال‌های گذشته افت چشمگیری داشته و عوامل زیادی در این اتفاق نقش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عدم‌حمایت از ورزش کشتی در استان و حضور جوانان در رشته‌های دیگر ورزشی و همچنین عدم اختصاص امکانات مناسب برای رشته‌ی ورزشی کشتی و مسائل اقتصادی و همچنین کم‌توجهی به مربیان از عوامل این اتفاق بوده است.

دبیر اظهار داشت: استانداری به‌عنوان بالاترین نهاد اجرایی استان می‌تواند از طرق مختلف ازجمله رایزنی با بخش خصوصی به کمک کشتی استان آمده تا بار دیگر شاهد شکوفایی کشتی در ایلام باشیم. ضمن اینکه تمام نهاد‌های اجرایی استان نیز می‌توانند به کشتی کمک کنند.

محمد نوذری در این دیدار با اشاره به حمایت‌های استانداری از کشتی گفت: به هیئت کشتی استان کمک خواهیم کرد و این کمک‌ها از ردیف‌ها پیگیری آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

در این جلسه مقرر شد تا مراحل ساخت ۴ خانه کشتی استان توسط استانداری پیگیری شود و تا پایان خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

همچنین با رایزنی‌های انجام‌شده مقرر شد تا نسبت با بازگشایی چند باشگاه کشتی برای تمرینات کشتی گیران اقدام شود.

علیرضا دبیر در دومین برنامه‌ی کاری خود در استان ایلام با رحمت اله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار درباره چگونگی حمایت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از هیئت کشتی استان بحث و تبادل‌نظر شد و دبیر با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در کشتی استان کاری سودمند است تصریح کرد: کشتی به‌عنوان ورزش ملی و تاریخی ما محسوب می‌شود و باید در حفظ آن کوشا باشیم چراکه جزئی از هویت و فرهنگ مردم ما است.

در این جلسه مقرر شد تا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بر اساس دستورالعمل‌های خود کمک‌هایی را تا قبل از پایان سال به هیئت کشتی استان اختصاص دهد.

همچنین برای سال آینده نیز به جهت تکمیل سالن‌های کشتی و همچنین کمک به هیئت کشتی تصمیماتی اتخاذ شد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی هیئت کشتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است