Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:36:06 GMT

حضور در لیگ برتر رشد اسکواش همدان را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۳۶۶

حضور در لیگ برتر رشد اسکواش همدان را به دنبال دارد

اسدالله ربانی مهر روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیگ برتر اسکواش بالاترین سطح مسابقات کشوری به شمار می‌رود که فرصت طلایی برای نخبه‌های اسکواش همدان برای تجربه اندوزی و کسب مهارت بیشتر است ضمن اینکه انگیزه‌ای را ایجاد کرده تا برابر حریفان قدرتمند به بهترین شکل ممکن رقابت کنند.

وی با بیان اینکه تیم همدان برای نخستین بار عازم این مسابقات شده است گفت: دنبال مقایسه شدن با حریفان قدرتمند این مسابقات نیستیم بلکه هدف ما از این حضور فراگیری دانش و ثبت بهترین نتیجه در اولین تجربه حضور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربانی مهر با یادآوری اینکه کمترین هزینه را برای حضور در این میدان مهم ملی انجام شده است افزود: در مجموع کسب نتیجه در اولویت اول قرار ندارد چرا که حریفان ما از سابقه درخشان در لیگ برخوردار هستند و این فرصت را داریم تا در رویارویی با آن‌ها نقاط ضعف و قوت بازیکنان را شناسایی و در راستای پیشرفت بهتر قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه همدان در رده‌بندی فدراسیون حتی جزو ۲۰ استان برتر نبود، گفت: با تلاش ارکان اجرایی هیات در دوره مدیریتی جدید توانستیم در رده‌بندی ارزیابی فدراسیون دوم و جزو سه هیات برتر کشور شویم و اکنون نیز حضور همدان برای نخستین بار در لیگ برتر بازتاب بسیار خوبی در کشور داشته است.

رییس هیات اسکواش همدان یادآور شد: رقابت‌های لیگ برتر اسکواش کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و ملوان نداجا تهران، پالایش نفت آبادان، نبکان البرز، هیات اسکواش کرمانشاه، فولاد یزد، هیات اسکواش همدان، ستارگان آیکورت، هیات اسکواش اراک، فولاد آلیاژی ایران و مجموعه کروشه تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

اسکواش استان همدان برای نخستین بار و با هماهنگی فدراسیون اسکواش با ترکیب محمد صالح نصرتی، محمد مهدی دواتگر، آرشام بابکیان، علی جوادی، علیرضا حکم‌آبادی و نیما محمودی به عنوان اعضا اصلی و رهام اصفهان و مانی رنجبر گل به عنوان ذخیره در لیگ برتر کشور حضور دارد.

همچنین جلال محمودی به عنوان مربی و وحید به‌خوش به عنوان سرپرست و متین باب الحوائجی به عنوان مسئول روابط عمومی این تیم را یاری می‌کنند.

هم اکنون بیش از ۲۰۰ ورزشکار در رشته اسکواش همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها اسکواش همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش همدان اسکواش همدان اخبار کنکور اسکواش همدان هیات اسکواش لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس