Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@11:51:55 GMT

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۵۱۸

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  با ورود سامانه بارشی از شب گذشته بسیاری از شهر‌های نواحی شمال غرب کشور بارش باران داشت،  بر همین اساس ، استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، بوشهر، همدان و دامنه‌های جنوبی البرز مثل قزوین، زنجان، البرز، تهران و شمال سمنان باید منتظر بارش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




سازمان هواشناسی همچنین در استان‌های مرکزی، قم، سواحل خزر و استان‌های شمالی بارش باران پیش بینی کرد و اعلام کرد: سامانه امروز چهارشنبه به نواحی شرقی کشور هم می‌رسد و بارش‌های پراکنده در خراسان جنوبی دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی برای جمعه در استان کرمان و قسمت‌هایی از هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی کرد و اعلام کرد: این سامانه جمعه از مرز‌های شرقی خارج می‌شود و از شنبه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد می‌شود و باعث بارش برف و باران در شمال غرب و غرب کشور می‌شود.
همچنین برای امروز و فردا بارش برف را در استان‌های حاشیه مرکزی البرز و زاگرس پیش بینی می شود. وزش باد شدید را فردا و پس فردا در دامنه‌های جنوبی و مرکزی البرز و مناطق شرقی خواهیم داشت و سرعت باد ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر خواهد بود.
کاهش دما برای نیمه غربی کشور از امروز رخ می‌دهد و به تدریج به مناطق شرقی کشیده می‌شود و ۸ تا ۱۰ درجه با کاهش دما همراه خواهد بود. خلیج فارس مواج و آسمان تهران ابری است و از عصر شاهد بارش خواهیم بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز با گذر سامانه از استان خوزستان همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است.  

وی ادامه داد: از اوایل دوشنبه، سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد استان خوزستان می‌شود و تا صبح سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای خواهد شد.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در بقیه مناطق، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. هرچند با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

دیگر خبرها

  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟