Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مجتبی حسینی طبق اسناد و مدارک کتبی در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است زیرا نه توافقی با باشگاه برای جدایی داشته و نه رایی از سوی کمیته انضباطی و کمیته وضعیت مبنی بر فسخ قرارداد حسینی به ما اعلام شده است.

غلامرضا زمانپور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مجتبی حسینی برای جدایی از نفت یا باید رضایت باشگاه را جلب کند یا باید یک راه قانونی را برای فسخ قرارداد خود با باشگاه نفت مسجدسلیمان پیدا کند که تا این لحظه قرارداد حسینی با باشگاه فسخ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آقای حسینی در رسانه ها اعلام کرده که قرارداد خود را با باشگاه نفت به صورت یک طرفه فسخ کرده اما هنوز چیزی در این زمینه به دست باشگاه نرسیده است و این که گفته می شود او به ذوب آهن پیوسته، در حد مذاکره است و قراردادی ثبت نشده است.

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: ضمن این که تا زمانی که تکلیف مجتبی حسینی با باشگاه مشخص نشود، نه می توانیم با گزینه جدیدی مذاکره و نه وارد معامله شویم زیرا آن موقع فسخ با حسینی از طرف ما رقم خواهد خورد. حسینی تاکنون دچار تخلف شده است و ما نمی توانیم تخلف او را تکرار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه نفت می تواند از حسینی شکایت کند؟ عنوان کرد: وقتی رسما چیزی مبنی بر فسخ به ما اعلام نشده است، نمی توانیم از حسینی شکایت کنیم. حسینی فقط با باشگاه ذوب آهن توافق داشته است و این موضوع هم تخلف محسوب نمی شود و عقد قرارداد تخلف است. مطمئن هستم که ذوب آهن نیز دارای افراد حقوقی زبده است و بدون این که قرارداد او با باشگاه نفت فسخ شود، اقدام به عقد قرارداد با او نمی‌شود.

زمانپور تاکید کرد: حسینی در حال حاضر طبق اسناد و مدارک کتبی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است زیرا نه توافقی با باشگاه برای جدایی داشته و نه رایی از سوی کمیته انضباطی و کمیته وضعیت مبنی بر فسخ قرارداد حسینی به ما اعلام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود نظری مدیرعامل باشگاه برای جدایی حسینی به باشگاه ذوب آهن چراغ سبز نشان داده است؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و تا آن جا که می دانم فسخ و توافقی بر جدایی صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان مجتبی حسینی برای جدایی باشگاه نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند

سومین گزینه بایرن مونیخ نیز پیشنهاد این باشگاه را رد کرد

 

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق نیز رخ بدهد.

کریستین فالک خبرنگار نزدیک به باواریایی‌ها امروز در خبری جنجالی اعلام کرد رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و قصد دارد به قراردادش با تیم ملی اتریش که اعتبارش تا سال 2026 است، پایبند باشد.

پس از انتشار این خبر نیز، فدراسیون فوتبال اتریش نیز بلافاصله به‌طور رسمی اعلام کرد رالف رانگنیک در تیم ملی این کشور باقی خواهد ماند. اکنون نیز این سرمربی 65 ساله درباره این تصمیمش و رد کردن فرصت مربیگری در بایرن مونیخ صحب کرده است. او گفت:

من با تمام وجودم سرمربی تیم ملی اتریش هستم و از این‌کار واقعاً لذت می‌برم. من مصمم هستم مسیری که انتخاب کردم را ادامه دهم. تأکید می‌کنم این به معنای رد کردن بایرن مونیخ نیست بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشترک‌مان است. اکنون تمرکز کامل ما روی یورو است و هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا جای ممکن (در این رقابت‌ها) پیش برویم.

حال باید بایرن مونیخ پس از سومین تلاش ناموفقش، این‌بار به سراغ کدام مربی در دسترس خواهد رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد