Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که علت انتصاب غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان بر سازمان استاندارد چیست، گفت: یک ارزیابی در یک مقطع در دو سال قبل راجع به یکی از موضوعاتی که وزارت کشور در زمینه آن استانداران را مورد بررسی قرار می‌دهد به دست مطبوعات افتاده است در حالی که موارد ده تا پانزده‌گانه‌ای برای بررسی استانداران وجود دارد و این یکی از موارد خاص در دو سال پیش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی در رابطه با انتصاب استاندار خوزستان و حواشی پیرامون آن، گفت: در ارتباط با استاندار خوزستان ارزیابی‌ای که ما در ریاست جمهوری داریم این است معمولاً وزارت کشور، استانداران را در موضوعات مختلف مانند سرمایه گذاری، امنیتی، ارتباط با مردم و معیارهای دیگر بررسی می‌کند. استاندار خوزستان با همان ارزیابی‌ها استاندار خوبی است. ضمن اینکه توانسته این استان را با وضعیتی که دارد، مدیریت کند. حق نیست بر اساس کاغذی که نمی‌دانم چطور از وزارت کشور بیرون رفته است، اینطور قضاوت کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این حق یک استاندار نیست که اگر در موارد بسیاری عملکرد مناسب داشته به خاطر یک مورد خاص کنار گذاشته شود. کما اینکه به ما نامه‌هایی از استان خوزستان رسید که از ما می‌خواستند او را از استانداری برنداریم.

او در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد اظهارات محمود علوی وزیر اطلاعات پیرامون فتوای رهبر انقلاب، گفت: موضع نظام و دولت تغییر پیدا نکرده و فتوای رهبری به قوت خود باقی است و این فتوا چیزی نیست که با یک حرف تغییر کند.

واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی در این زمینه به وزیر اطلاعات تذکری داده است یا خیر، گفت: بله.

این خبر در حال تکمیل است/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیأت دولت ریاست جمهوری استاندار خوزستان وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901814

دیگر خبرها

  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • ببینید | تذکر مهم رهبر انقلاب به مسئولان کشور
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر