Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگروه داوری بخش رمان نوجوانِ جشنواره شهید غنی پور گفت: پس از بررسی اولیه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات نوجوانان، ابتدا ۵۲ عنوان رمان و در نهایت ۵ اثر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری دوره نوزدهم و بیستم جشنواره شهید حبیب غنی‌پور با حبیب یوسف زاده، سرگروه داوری بخش رمان نوجوانِ بیستمین جشنواره شهید حبیب غنی‌پور گفت‌وگویی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان مراحل بررسی و مشخص شدن برگزیدگان بخش رمان نوجوان بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور، حبیب یوسف زاده، سرگروه این بخش، با اشاره به این موضوع که به هر میزان در راه ترویج و رونق ادبیات داستانی هزینه کنیم، بومرنگ‌وار به سوی جامعه خودمان باز خواهد گشت، گفت: گروه داوری بخش زمان نوجوان بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور، پس از بررسی اولیه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در حوزه ادبیات نوجوانان و کنار گذاشتن کتاب‌های بازنویسی شده، ترجمه و سایر آثار غیر مرتبط با بخش رمان (تألیفی) نوجوان، در نهایت، تعداد ۵۲ عنوان رمان را در چرخه داوری قرار داد. از این تعداد، در مرحله بعد تعداد ۱۲ عنوان کتاب به دور نهایی راه یافت و از میان آن‌ها تعداد ۵ اثر به عنوان نامزدهای دریافت جایزه انتخاب شدند که در روز اعلام رسمی برگزیدگان جشنواره در اسفندماه ۱۳۹۹ معرفی خواهند شد.

 یوسف زاده اعلام کرد:‌ باید از مدیریت و همکاران محترم «خانه کتاب» تقدیر و تشکر کنیم که در راستای مساعدت و تقلیل هزینه‌های اجرایی جشنواره، مجموعه آثار گردآوری‌شده خویش در بخش رمان نوجوان را باز هم در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

بنا به تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جشنواره، به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی مراکز ذیصلاح در مقابله با ویروس کرونا (کووید ۱۹)، مراسم معرفی برگزیدگان جایزه ادبی شهید حبیب غنی پور ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ برگزار و اخبار و نتایج داوری آثار نوزدهمین و بیستمین جشنواره و همچنین بیانیه پایانی (به‌صورت تدریجی و ظرف یک ساعت) از طریق سایت اطلاع‌رسانی پایگاه ادبی شهید غنی پور منتشر خواهد شد.

داوری گروه رمان نوجوان بیستمین جشنواره ادبی شهید حبیب غنی پور را که سرگروهی آن بر عهده حبیب یوسف زاده بوده است، آقایان:‌ خسرو باباخانی، نبی‌الله بابایی، رضا پریزاد و بیژن قفقازی زاده بر عهده داشته‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اختتامیه مشرق جایزه شهید حبیب غنی پور شهید غنی پور ادبی شهید حبیب غنی پور بیستمین جشنواره بخش رمان نوجوان یوسف زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه سرنوشت یک نوجوان تغییر کرد/ پاهای هوتن شکیبا در بتن!
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز