Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:41:31 GMT

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها کاهش سهمیه را در پی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۶۳۹

تعطیلی خودسرانه نانوایی ها کاهش سهمیه را در پی دارد

به گزارش ایرنا، سعید شریفی روز چهارشنبه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان اظهار داشت: با توجه به اینکه همه نانوایی ها دارای روزهای مشخصی برای پخت نان هستند در صورت تعطیلی خودسرانه باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم خواهد شد.

وی افزود: این تصمیم بر اساس تصمیم اعضای کارگروه مصوب شده و اداره غله به عنوان متولی توزیع آرد آن را عملی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از بازرسان و رییس اتحادیه نانوایی ها خواست لیست نانوایی های متخلف را در اختیار اداره غله برای کاهش سهمیه آرد قرار دهد.

شریفی تاکید کرد: با توجه به ایام پایانی سال و همچنین شیوع کرونا باید رصد و پایش نانوایی ها به منظور رعایت پروتکل ها، عدم دریافت پول نقد، توجه به مسایل بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت مکرر انجام گیرد.

وی اضافه کرد: به منظور ارتقا کیفیت نان آموزش های مجازی به صورت مستمر توسط اداره غله برای نانوایی های مرکز استان و شهرستانهای مختلف آغاز شده و بصورت مرتب برگزار می شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام همچنین از اتحادیه و بازرسان صمت و نماینده مرکز بهداشت خواست بر کیفیت پخت نان ، وزن چانه و رعایت مسایل بهداشتی بیشتر نظارت کنند.

هم اکنون بیش از ۳۵۰ واحد نانوایی در سطح استان ایلام فعالیت دارند.

برچسب‌ها ایلام آرد استان ایلام شرکت بازرسی کیفیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آرد استان ایلام ایلام آرد استان ایلام شرکت بازرسی کیفیت اخبار کنکور نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه

به گزارش خبرگزاری مهر، راضیه کشاورز، در تشریح خطرات و تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه، گفت: هزینه بالای ویزیت پزشکان، اطلاعات اشتباه در فضای مجازی، عدم اعتماد به پزشک، ترجیح نظرات و سلایق بیمار بر پزشک معالج، ترجیح توصیه‌های غیراصولی افراد به یکدیگر به جای مسائل تجربی آنها، از دلایل مؤثر در مصرف بالای داروهایی است که بدون نسخه هم بفروش می‌رسد.

وی افزود: این تصور که مصرف داروی بیشتر تضمین کننده تأثیر بیشتر و بهبودی سریع‌تر است، یک باور غلط است و هیچوقت نباید داروهای OTC را با مصرف طولانی‌تر یا با دوزهای بالاتر از چیزی که در بروشور آن قید شده استفاده کرد.

کشاورز ادامه داد: اگر پس از مصرف دارو طبق نظر پزشک بهبودی حاصل نشود باید دوباره به پزشک مراجعه کرد اگر به این علائم توجه نشود و مصرف خودسرانه، داروهای OTC ادامه پیدا کند حتماً عوارض دارویی اتفاق می‌افتد.

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت، همچنین توجه به فرهنگ سازی را در جلوگیری از مصرف خودسرانه دارو بسیار مهم دانست و گفت: عواملی از جمله مصرف بیش از مقدار توصیه شده، طولانی‌تر از زمان توصیه شده و بدون توجه به هشدارها و موارد درج شده روی برچسب دارو، همچنین مصرف این داروها بدون تجویز پزشک و داروساز، مصرف خود سرانه است و باید در این باره آموزش‌های دقیق و فرهنگ‌سازی داشته باشیم. مردم نباید تصور کنند که این داروها خطرات و عوارض کمی دارند و مهم نحوه مصرف آنها است که بتواند نتیجه درست را برایشان به همراه داشته باشد.

کشاورز خاطر نشان کرد: مهم‌ترین توصیه، مصرف دارو بر اساس دستورالعمل‌های روی برچسب است که طبق دستور پزشک یا مشاوره با داروساز که در داروخانه حضور دارند.

کد خبر 6088899 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه چه مضراتی دارد؟
  • عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • خطرات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام