Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزایی به سهولت در اجرای کسب و کار تاکید کرد و گفت: بروکراسی های اداری برای راه اندازی کسب و کار کوتاه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت اله میرزایی» صبح امروز (چهارشنبه 29 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سهولت در انجام کسب و کار مسئلی است که می تواند به عملکرد و بالا رفتن سطح رقابت و به تبع آن توسعه کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تمرکز بر عملکرد سرمایه انسانی و بهره وری و نوآوری در کسب و کار تاکید کرد و افزود: به منظور راه اندازی کسب و کار در سطح کشور 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

میرزایی یکی از موانع بزرگ بر سر راه کسب و کارها را محدودیت ها در دستگاه های اجرایی و طولانی بودن بروکراسی اداری برشمرد.

 

وی افزود: محدودیت ها و بروکراسی های اداری سنگ اندازی در برابر راه اندازی کسب و کارها است و باید به منظور بهبود فضای کسب و کار تا جایی که می توانیم بروکراسی های اداری را کاهش دهیم.

 

معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: باید از ظرفیت تجربه و دستاوردهای کسب و کارهای موفق نیز در راه اندازی کسب و کارهای نوین و نوپا بهره گرفت.

 

میرزایی خاطرنشان کرد: کمک های فنی نیز باعث صرفه جویی و افزایش راندمان تولید یک کسب و کار می شود.

 

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که به ازای هر سه تا پنج بازنشسته در سیستم اداری تنها یک نفر استخدام می شود و لذا این مهم نشان می دهد که ایجاد کارآفرینی حائز اهمیت است و باید برای دانش آموختگان دانشگاهی چشم اندازی در بازار و بخش خصوصی داشته باشیم.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اقتصادی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات اشتغالزایی کسب و کار میرزایی ایجاد اشتغال اشتغالزایی اشتغال راه اندازی کسب و کار بروکراسی های اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • اخبار کوتاه ۱۶ اردیبهشت
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد