Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: هر چقدر به خاطر این مردم مقاوم و نجیب که در تمامی صحنه‌های انقلاب حاضر می‌شوند، خداوند متعال را شکر و به آن‌ها خدمت کنیم، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۹) در جلسه این نهاد با اشاره به "اعیاد رجبیه، ولادت امام محمد تقی (ع)، ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و مبعث حضرت رسول (ص) و ایام البیض" گفت: ماه رجب المرجب، ماه پر خیر و پر برکتی است که إن‌شاءالله خداوند توفیق درک و استفاده از این ماه عزیز را که خداوند شب آرزوها را در این ماه قرار داده است، به همه ما عنایت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنتی در ادامه با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: اگرچه تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان و مسئولان حوزه سلامت برای مقابله با کرونا، زیاد است و بسیاری از مردم مسائل بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت می‌کنند، اما متأسفانه هنوز کسانی هستند که ملاحظه نمی‌کنند و امیداوریم همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا پس از واکسیناسیون سراسری، ریشه این بیماری نحس در کل جهان خشک شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم شریف ایران بابت حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به صورت متفاوت برگزار شد، گفت: هر چقدر به خاطر این مردم مقاوم و نجیب از خدای متعال تشکر و به آن‌ها خدمت کنیم، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم؛ امسال اگرچه به خاطر مسائل کرونایی حضور مردم به صورت خودرویی و موتوری بود، اما طبق مشاهدات و گزارشات، حضور بسیار خوبی داشتند؛ به طور مثال در بوشهر چندین کیلومتر راهپیمایی خودرویی و موتوری داشتند.

دبیر شورای شورای نگهبان در خاتمه اظهار داشت: به دلیل حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب خداوند هم عنایت کرده و نعمت امنیت را به ما ارزانی داشته است که امیداواریم مسئولان نیز قدر حضور مردم را بدانند و مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی آن‌ها را حل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دبير شوراي نگهبان 22 بهمن احمد جنتي کروناویروس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶ مرحله اخذ رای الکترونیک/ نشست رئیسی و استانداران
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • فیلم کنایه شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)