Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:10:37 GMT

ایثارگری مادران و همسران شهدا نزد خدا محفوظ است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۸۷۰

ایثارگری مادران و همسران شهدا نزد خدا محفوظ است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری  با حضور در منزل سردار شهید «حاج حسین همدانی» و همچنین شهید «رضا فرزانه» و شهید «عمار بهمنی» از شهدای مدافعان حرم با خانواده آنها دیدار و در خصوص ایثارگری همسران و مادران شهدای مدافع حرم گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار با خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، مقام ایشان را بزرگ و والا خواند و گفت: انسان‌های بزرگ زیادی در میهن اسلامی، زحمات زیادی کشیده‌اند و ان‌شاءالله خداوند ما را قدرشناس زحمات ایشان قرار دهد تا از آن‌ها حق‌شناسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار چند روز قبل خود با چند تن از پدران شهدای مدافع حرم افزود: در این دیدارها آثار دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا مورد توجه و تأکید بود و هدف از این دیدارها عرض ادب و احترام به مقام شهدای والا مقام است و در همین دیدارها اعلام می‌کنیم با تمام توان در خدمت خانواده معظم شهدا هستیم.

وی افزود: به‌عنوان یک خدمتگزار آماده‌ایم هر اقدامی که در حل مسائل خانواده‌های شهدای مدافع حرم لازم است به‌ویژه برای حفظ و صیانت از روحیه فرزندان شهدا از جان و دل انجام ‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ضمن حضور در منزل دو شهید مدافع حرم دیگر، شهید رضا فرزانه و شهید عمار بهمنی با خانواده ایشان دیدار کرد و گفت: خداوند بعضی انسان‌ها را برای خود می‌سازد و تربیت می‌کند؛ مانند حضرت موسی (ع) که می‌فرمایند «تو را برای خودم ساختم». شهدای ما هم از همین دسته انسان‌ها هستند و کسانی که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند نیز باید خصوصیات ویژه‌ای داشته باشند.

شکری با اشاره به این سخن حضرت امام خمینی (ره) که «شهدا امامزادگان عشقند و گلزارهای شهدا دارالشفاء مؤمنین و آزادگان است» خاطرنشان کرد: شهدا امام‌زاده‌های ما هستند و امروز و در هر کوچه و پس‌کوچه‌ای یک امامزاده داریم و شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی نسل‌های آینده هستند.

برچسب‌ها شهدا سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور شهدای مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، نماینده منتخب شهرستان‌های رشت خمام در این مراسم گفت: شهدای مدافع سلامت با ایثار و تلاش شبانه‌روزی جان خود را برای سلامتی و زندگی مردم فدا کردند، نام و یادشان در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد.
مهدی فلاح افزود: پرستاران در روز‌های سخت در کنار مردم بودند و آرامش و آسایش خود و خانواده هایشان را فدای سلامت آحاد مختلف جامعه کردند.
شهیدراحله روشنگر ۸ فروردین ۱۴۰۱ در اثر ابتلاء به کووید ۱۹، به جمع شهدای مدافع سلامت پیوست.

دیگر خبرها

  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال