Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر حاکم دبی با انتشار ویدئویی می‌گوید که از سوی پدر خود به گروگان گرفته شده است.

خبرگزاری میزان - «لطیفه بنت محمد آل مکتوم»، دختر «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی با انتشار ویدئویی می‎گوید «از سوی پدرش به گروگان گرفته شده است.»

پیشتر تلاش آل مکتوم در سال ۲۰۱۸ نیز برای خروج از امارات در رسانه های بین المللی بازتاب یافت، اما اکنون با انتشار ویدئویی می‌گوید «در یک ویلا در گروگان پدر خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سال ۲۰۱۸ این شاهزاده اماراتی در هنگام خروج از کشور از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت و به اجبار بازگردانده شده بود.

پیش از این اطرافیان و دوستان «لطیفه بنت محمد» گفته بودند «او کاملا تحت کنترل نیرو‌های امنیتی قرار دارد.»

آنها اکنون ویدئویی برای اثبات این گفته خود ارائه داده اند.

بر خلاف ادعای خانواده لطیفه که می‎گویند وی ۲ سال اخیر را در کنار خانواده به آرامی گذرانده، وی در این ویدئو می‌گوید «در یک ویلا به گروگان گرفته شده است و نگران جان خود است.»

گفته می‌شود این ویدئو به طور مخفیانه گرفته شده، از سوی اطرافیان این شاهزاده اماراتی منتشر شده است.

در بخشی از این ویدئو که به وسیله خود «لطیفه بنت محمد» ضبط شده، وی می‌گوید «هر روز من درباره امنیت و زندگی خود نگران هستم و واقعا نمی‌دانم که از این وضعیت جان سالم به در خواهم برد یا خیر.»

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین حال رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که دولت این کشور تحت فشار‌های فزاینده‌ای برای برداشتن گام‌هایی علیه امارات در این زمینه است.

«رودنی دیکسون»، از قانونگذاران انگلیسی که در ارائه این ویدئو نیز تلاش کرده، به اسکای نیوز می‌گوید «دولت انگلیس می‌تواند از طریق تنظیم شکایت گام‌هایی در این زمینه اتخاذ کند.»

این قانونگذار انگلیسی می‎گوید «به زودی هدایت درخواست‌هایی از دولت انگلیس برای اعمال تحریم در این زمینه را بر عهده می‌گیرد.»

دختر حاکم دبی همچنین گفته است «پلیس من را تهدید کرده که اگر با آنها همکاری نکنم من را بیرون انداخته و به من تیراندازی می‌کنند؛ آنها همچنین من را تهدید کردند که تمام عمرم را در زندان خواهم بود و رنگ آفتاب را نخواهم دید.»

پیشتر دیده بان حقوق بشر در گزارشی از ۱۰ مورد نقض حقوق بشر در سال ۲۰۱۸ نام برد که ناپدیدشدن «لطیفه»، شاهزاده اماراتی پس از فرار نافرجام از امارات و بازگشت اجباری به این کشور، از جمله آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: ناپدید شدن دختر حاکم دبی؛ برگی متفاوت از جنایات متعدد امارات فرار سریالی شاهزاده‌های زن عربی

پس از دستگیری و بازگشت اجباری «لطیفه» به امارات، ویدئویی از سوی «تینا یاوهیانن» مربی فنلاندی ورزش‌های رزمی وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

در این ویدئو «لطیفه»، اعلام کرد که وی به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط خانواده اش اقدام به فرار کرده است.

پیش از این نیز شاهزاده «هیا بنت الحسین» همسر «شیخ محمد بن راشد آل مکتوم» به آلمان فرار کرد؛ شاهزاده «هیا» به همراه «زاید» پسر ۷ ساله و «آل جلیله» دختر ۱۱ ساله‌اش به طور مخفیانه به آلمان گریخت.

شاهزاده «هیا» از آلمان درخواست پناهندگی کرد و تقاضای او مورد موافقت مقامات این کشور قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل حاکم دبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاکم دبی تحولات بین الملل حاکم دبی دختر حاکم دبی آل مکتوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد درباره اقدام آمریکا در وتوی درخواست فلسطین برای عضویت دائم در سازمان ملل، تاکید کرد که واشنگتن شورای امنیت را گروگان گرفته است.

نبنزیا در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار داشت: تصمیم مقامات آمریکایی در اواسط آوریل مبنی بر وتوی قطعنامه پیشنهادی الجزایر که خواستار عضویت دائم کشور فلسطین در سازمان ملل شده بود، «عمیقا تاسف‌برانگیز» است.

وی تاکید کرد: اقدامات واشنگتن به هیچ عنوان موضع اصولی سایر اعضای شورای امنیت سازمان ملل را منعکس نمی‌کند. در واقع، طی ۶ ماه اخیر و در بحبوحه تحولات و رخدادهای خاورمیانه، (شورای امنیت) به گروگان آمریکا تبدیل شده است.

دیپلمات ارشد روس درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تصریح کرد: چرخه خشونت باید متوقف شود و تنها راه توقف این چرخه، دستیابی به آتش‌بس بی‌قیدوشرط و آغاز مذاکرات بنیادی درباره توافق دیپلماتیک عادلانه است.

وی اضافه کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در این راستا، عضویت فلسطین در سازمان ملل یکی از شروط اصلی است. این اقدام مواضع مذاکراتی طرفین را متوازن می‌کند.

رابرت وود، معاون نماینده واشنگتن در سازمان ملل، با دفاع از وتوی عضویت دائن فلسطین، مدعی شد که به گفته جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا «تنها راه نیل به صلح پایدار در منطقه، راه‌حل دوکشوری و تضامین امنیتی برای اسراییل است»!

کد خبر 6095280

دیگر خبرها

  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!
  • (ویدئو) دختر فلسطینی درحال جمع کردن غذای ریخته روی زمین
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • (ویدئو) یک دختر جواد عزتی را بغل کرد؛ حراست گیر داد