Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس به تمجید از مهدی طارمی پرداخته است.

قدس آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارات به سر رسید و فردا شب احتمالا شاهد تقابل مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو با یوونتوس در لیگ قهرمانان و در کشور پرتغال خواهیم بود. مهدی طارمی در ماه های اخیر فرم فوق العاده ای داشته و بارها با گلزنی های پیاپی و البته گرفتن پنالتی از حریفان تبدیل به تیتر یک نشریات پرتغال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فردا شب بی تردید این ستاره 28 ساله و ایرانی یکی از امیدهای اصلی پورتو برای فتح دروازه بیانکونری خواهد بود.

اما جورجو کیه لینی، کاپیتان و مدافع باتجربه یوونتوس امروز در کنار آندره آ پیرلو در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پورتو حضور یافته و به تمجید از کیفیت مهدی طارمی پرداخت. جورجو کیه لینی مدعی شد سبک بازی طارمی و مارگا را مطالعه کرده و از قدرت آنها باخبر است.

جورجو کیه لینی در این نشست گفت: "وقتی مشخص شد قرار است در لیگ قهرمانان به مصاف پورتو برویم، من بلافاصله شروع به مطالعه سبک بازی این حریف کردم. متوجه شدم که مارگا و مهدی طارمی دو مهاجم بسیار مهم این تیم هستند و آنها می دانند چگونه کنار یکدیگر بازی کنند. طارمی و مارگا هر دو بسیار خطرناک هستند. آنها در فضا بسیار خوب بازی کرده، اما همچنین روی ارسال ها و ضربات آخر نیز قدرتمند ظاهر می شود.

مهدی طارمی هنگام حرکت هم با توپ در زمین چمن بسیار قدرتمند است. کرونا، اوتاویو و لوئیز دیاز نیز بازیکنان با کیفیتی هستند و ما نباید فضای لازم را برای حرکت این بازیکنان به آنها بدهیم."

حدود دو دهه قبل مهدی مهدوی کیا، ستاره ایرانی هامبورگ نمایش درخشانی در لیگ قهرمانان برابر یوونتوس داشت و با لباس زرشکی این تیم موفق به گلزنی و ارسال پاس گل برابر بیانکونری شد. اتفاقی که امیدواریم فردا شب مهدی طارمی قادر به تکرار آن باشد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی جورجو کیه لینی یوونتوس جورجو کیه لینی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود

احتمال بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس بسیار زیاد است. رامین در سال 1394 برای اولین بار در تیم پرسپولیس حاضر شد ولی بنا به دلایلی تنها کمتر از سه فصل در پرسپولیس بازی کرد.

به گزارش طرفداری، اخراج توسط برانکو ایوانکوویچ، رفتن به تیمهای خارجی و بی میل بودن یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با رضاییان، عوامل دوری او از پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است.

حالا اوسمار ویرا از او تعریف می کند و او در پایان قراردادش با تیم سپاهان است و به همین دلیل، خیلی ها از همین حالا رامین را بازیکن سال آینده تیم پرسپولیس می دانند. با این حال با توجه به این که او سالها در پرسپولیس نبوده اما در صورت حضور در پرسپولیس سال آینده، بعد از امید عالیشاه باسابقه ترین بازیکن تیم خواهد بود. رامین رضاییان در صورت حضور در تیم پرسپولیس بالاتر از مردانی مثل وحید امیری و علیرضا بیرانوند، کاپیتان دوم تیم خواهد بود.

البته در صورت حضور رامین در پرسپولیس، او که 33 ساله است میانگین سنی تیم را بالاتر خواهد برد. در حال حاضر در تیم پرسپولیس نفراتی مثل بیرانوند، پورعلی گنجی، گولسیانی، کنعانی زادگان، اسماعیلی فرد، حسن، ریگی، عالیشاه، امیری، آل کثیر و... در سنین بالای 30 هستند و به زودی مهدی ترابی هم در جمع 30 ساله های تیم پرسپولیس خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سخت‌ترین تصمیم سال علیه پاس گل قایدی! (عکس)
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد