Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از گزارش منتشر شده مرکز پژوهش های شورای اسلامی گفت: گزارش پایش امنیت سرمایه گذاری که توسط مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی منتشر شده غیرعلمی و غیر کارشناسی است.

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از گزارش منتشر شده مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گزارش پایش امنیت سرمایه گذاری که از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس منتشر شده است کاملا غیرتخصصی و غیرکارشناسی می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مهمترین دلیل آن را پایین بودن تعداد نمونه های مورد بررسی در این پژوهش دانست و افزود: در سطح کشور بیش از چهار میلیون واحد تولیدی، توزیعی و صنفی وجود دارد و این در حالی است که نمونه های مورد بررسی در گزارش مذکور تنها ۶۸۰۰ مورد می باشد که اصلا  پذیرفتنی نیست و نتایج مبتنی بر این میزان نمونه توام با خطای غیر قابل پذیرش است و علاوه بر این شاخص‌های مورد استفاده در این بررسی غیراستاندارد و غیر قابل استناد می باشد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با انتقاد از نتایج این بررسی که استان تهران را ناامن‌ترین استان کشور از حیث سرمایه گذاری معرفی کرده ، گفت: واقعیت امر این است که استان تهران تنها استانی است که به دلیل تقاضای وافر سرمایه گذاری زمین‌های داخل شهرک های صنعتی آن از طریق مزایده واگذار می شود و شهرک های تازه تاسیس آن در کمتر از یک ماه واگذار می شوند.

عسگری خاطرنشان کرد: در طول ۱۰ ماه گذشته باوجود شرایط تحریم و کرونا جواز ساخت فعالیت های سرمایه گذاری بخش صنعت بیش از ۱۰۰درصد رشد داشته است و در سایر بخش ها از جمله کشاورزی و گردشگری نیز رشد ۳۵درصدی داشته ایم؛ حال سوال مطرح شده آن است که مگر می شود در استانی که اینقدر ناامن جلوه داده شده سرمایه گذاران با اشتیاق ورود کنند پس فهم ومنطق سرمایه گذاران کجا می رود ؟یعنی سرمایه گذاران به این موضوع مهم کم توجه اند؟.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی عنوان کرد: نکته بسیار مهم این است که این گزارش کاملا تخصصی باید توسط دستگاه تخصصی یعنی وزارت اقتصاد یا اتاق بازرگانی کشور تنظیم و منتشر شود؛ انتظار می‌رود در تدوین گزارشات تخصصی آتی توسط مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی از جامعه علمی کشور و نهاد های تخصصی کمک گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مركز پژوهش هاي مجلس استانداري تهران مرکز پژوهش های مجلس سرمایه گذاری شورای اسلامی منتشر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد