Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: تحلیل من این است که هم مجموعه فنی و هم مجموعه مدیریتی خودشان برای خودشان حواشی تولید می‌کنند.

امیررضا واعظ‌آشتیانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص حواشی اخیر و شایعه برکناری سرمربی تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: مسئولان استقلال باید تلاش کنند تا آرامش در تیم حاکم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار‌ها تاکید کرده‌ام حواشی خارج از مجموعه را به راحتی می‌شود کنترل و مدیریت کرد، اما اگر حواشی از داخل باشد مهار آن بسیار سخت است. تحلیل من این است که هم مجموعه فنی و هم مجموعه مدیریتی خودشان برای خودشان حواشی تولید می‌کنند، یعنی حتی اگر رسانه‌ها به این موضوعات نپردازند خودشان تولید کننده حواشی هستند! گره کوری که امروز در استقلال وجود دارد عدم وجود ثبات و آرامش است.

وی افزود: صاحب‌نظران در خصوص مسائل فنی نظر می‌دهند، ولی مدیریت باید به گونه‌ای مراقبت کند که نیرو‌های فنی و بازیکنان به سمت ایجاد حواشی نروند. استقلال در چند وقت اخیر یک مساوی یا یک باخت که می‌آورد، تولید حواشی آن از درون شروع می‌شد و این یکی از معضلات استقلال شده است. اعتقاد من این است که توانایی مجموعه، برای جمع کردن حواشی ضعیف است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا در این سال‌ها پس از عدم وجود ثبات در بخش مدیریت به بی‌ثباتی در بخش نیمکت تیم رسیده‌ایم، گفت: بعد از رفتن استراماچونی، فرهاد مجیدی آمد که عملکرد خوبی داشت. در آن زمان حواشی هم کم بود. نمی‌دانم چرا مدیریت نتوانست مجیدی را حفظ کند. البته او هم انتظاراتی داشت، ولی می‌توانستند با مربی که توانسته بود سیاست‌های استراماچونی را ادامه دهد همکاری کنند. این اتفاق نیفتاد و مربی جدید آوردند. حالا باید با فکری تا پایان فصل ادامه دهند. اگر به سمت تغییر سرمربی بروند شرایط پیچیده‌تر و بحرانی‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت ورزش باید پاسخگوی این مسئله باشد که چرا شاهد این حجم از تغییرات در مدیریت باشگاه بالاخص در دهه ۹۰ بوده ایم؟ مشخص نیست افراد را با چه شاخصه‌هایی به عنوان مدیرعامل و هیئت مدیره انتخاب می‌کنند. اعتقاد من این است که نه شاخصی وجود داشته و نه متر و معیاری. گاهی هم عقب‌گرد می‌کردند به سمت کسانی که امتحان پس داده بودند و می‌رفتند دنبال آوردن کسانی که برای استقلال بدهی‌های کلان باقی گذاشته‌اند. این نشان می‌دهد که وزارت ورزش هیچ تدبیر و منطقی حداقل برای انتخاب مدیران استقلال ندارد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به حواشی مربوط به قرارداد برخی بازیکنان استقلال عنوان کرد: جزو حقوق قانونی هیئت مدیره است که از مدیرعامل بپرسند قرارداد‌ها بر چه اساس و با چه معیاری منعقد شده است. استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش هستند و این حق برای وزارت هم وجود دارد که هیئت مدیره و مدیران را مورد سوال قرار دهد که علت افزایش رقم قرارداد‌ها چه بوده است؟

آشتیانی گفت: در کل احساس می‌کنم وزارت ورزش هیچ نظارتی روی استقلال ندارد و اگر داشت قطعا می‌توانست یک برخورد جدی داشته باشد تا فردی که مدیر می‌شود فکر نکند تفکرش مطلق است و هر تصمیمی می‌گیرد، اولی از نظرات هیئت مدیره و مجمع است. این یک تفکر اشتباه، غیرقانونی و غیرحرفه‌ای است.

وی در پایان در خصوص وضعیت آشفته استقلال خاطرنشان کرد: اگر هیئت مدیره ضعیف هستند وزارت ورزش باید ورود کند و جلو حواشی را بگیرد و اجازه ندهند این موضوع ادامه پیدا کند. اگر نیاز به جابجایی افراد هیئت مدیره است این کار را انجام دهند، اگر مشکل از مدیرعامل است هیئت مدیره باید در خصوص او تصمیم‌گیری کند ولی در کل وزارت ورزش در شرایط فعلی باید ورود کند و مشکلات تیم را برطرف کند چرا که باشگاه متعلق به آنهاست.

بیشتر بخوانید: واعظ‌آشتیانی: نمی‌شود باشگاه‌هایی که بدهی زیادی دارند را به راحتی واگذار کرد/ برای خصوصی‌سازی باید شفاف‌سازی شود

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال لیگ برتر فوتبال محمود فکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال لیگ برتر فوتبال محمود فکری هیئت مدیره هم مجموعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!