Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا از رسیدگی به نحوه محاسبه مزد کارگران میدان میوه و تره‌بار پیشوا خبر داد. - اخبار استانها -

حسین جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  پیشوا ‌با اشاره به انتقاد تعدادی از کارگران میدان میوه و تره‌بار این شهرستان اظهار داشت: انتقاد تعدادی از کارگران میدان میوه و تره‌بار به‌منظور رسیدگی به نحوه محاسبه مزد بحثی درون میدانی است که بر اساس عرف انجام می‌شود و ربطی به عدم افزایش مزد نداشته زیرا مزد آنان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در موضوع رسیدگی به محاسبه مزد کارگران افزود: مطالبه این عزیزان می‌توانست به شکل بهتری بدون جوسازی و شایعه‌پراکنی با مراجعه به اتاق اصناف صورت گیرد تا مشکل حل شود.

تعلل دولت در تعیین دستمزد کارگران با توجیه "بررسی دقیق قیمت‌ها"اختصاص 220 میلیارد تومان برای 51 پروژه خسارت دیده از سیل خرم‌آباد؛ مشکلات کارگران پیگیری می‌شودپیگیری پرونده برفاب در تسنیم| صبر کارگران اخراجی "برفاب" لبریز شد / کارگران از بررسی شائبه‌دار پرونده‌شان نگرانند

رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: مطالبه کارگران برای تعیین و رسیدگی مزد از سوی اتاق اصناف پیگیری و برطرف می‌شود.

گفتنی است روز سه‌شنبه تعدادی از کارگران میدان میوه و تره‌بار نسبت به محاسبه مزد خود که عرف میدانی و خاص خود را دارد انتقاداتی داشتند که باعث نشر مطالبی در فضای مجازی و درخواست پیگیری از خبرنگار تسنیم شده بود.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگران میدان میوه و تره بار مزد کارگران اتاق اصناف محاسبه مزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی الفت‌پور افزود:بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، به خصوص ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است.

آقای الفت‌پور تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه برای پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • ایجادشعبه ویژه پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی