Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان گلستان با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ۲۲ هزار دانش آموز استان امسال به صورت مجازی زائر شهدا در اردوهای راهیان نور می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی که با حضور مدیران آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرین تاریخ ایران اسلامی است که درس‌های زیادی برای نسل‌های جدید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه دشمنان برای تحریف دفاع مقدس گفت: امروز برخی می‌خواهند دفاع مقدس و دستاوردهای بزرگ آن را تحریف کنند و آن را به شکلی دیگر به نسل جوان انتقال دهند.

فرمانده سپاه نینوای استان ضمن تأکید بر هشیاری همه مردم به ویژه کسانی که با نسل نوجوان و جوان سرو کار دارند، خاطرنشان کرد: همه ما موظف هستیم جلوی نقشه دشمنان و تحریف دفاع مقدس را بگیریم و آنچه واقعیت و حقیقت ماجراست برای جوانان تبیین کنیم.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب و استمرار آن تا امروز اظهار داشت: بسیاری از دانش آموزان در زمان جنگ، وقتی دیدند کشور در تهاجم نیروهای دشمن قرار گرفته است، درس و مدرسه را رها کردند و به جبهه‌ها رفتند.

طرح «راهیان نور مجازی گیلان» نمونه کشوری شدراهیان نور دانش‌آموزی در قزوین رکوردهای فضای مجازی استان را یکی از پس از دیگری شکستاردوهای راهیان نور اردبیل در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود

سردار ملک شاهکوهی گفت: دشمن شناسی و بصیرت به نسل جدید به ویژه دانش آموزان کمک خواهد کرد که به تکالیف خود در قبال انقلاب و نظام اسلامی و خون شهدا به درستی و بهنگام عمل کنند.

وی ادامه داد: اگر 42 سال پیش انقلاب اسلامی با الگو برداری از نهضت عاشورا شکل گرفت، امروز استمرار انقلاب ، فرهنگ ایثار و شهادت همین راهیان نور است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: هرچند امروز برنامه ریزی شده تا 22 هزار دانش آموز ما در نرم افزار شاد زائر مناطق عملیاتی باشند اما بابد بستری ایجاد کنیم تا همه اقشار مردم بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

وی همچنین تأکید کرد: گفتمان بسیج دانش آموزی باید شرایطی را رقم بزند که دانش آموز ما زمینه ساز تمدن نوین اسلامی برای فردای جهان اسلام باشد و زمینه ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهیان نور دفاع مقدس دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید

حجت الااسلام فتحی نیا، امام جمعه گتوند گفت: اگر آرامش، لذت و خوشحالی حقیقی را بخواهیم باید مسیری را برویم که شهدا رفتند، برگزاری یادواره شهدا نیاز ماست و ما نیاز داریم به زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا 

سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ابرقدرت‌های دنیا به خاک ما حمله کردند، و فرزندان این آب و خاک در عملیات‌های مختلف مثل والفجر ۸ آنها را زمین زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک این سرزمین را جدا کنند.

در ۳۱ شهریور سال ۵۹ ارتش بعث عراق آمده بود که سه ساعته خرمشهر را تصرف کند و گفته بودند آمده‌ایم که بمانیم، سه روزه خوزستان را تصرف خواهیم کرد و ۷ روزه جمهوری اسلامی را ساقط، ولی کاری از پیش نبردند، چون خدا خواست که این کشور و انقلاب بماند.

یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز شهرستان گتوند شامگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور سردار حاجتی مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خوزستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان گتوند، بخشدار مرکزی و بخشدار بخش عقیلی مسئولان ادارات، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان گتوند در محل ناحیه مقاومت گتوند برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد