Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@18:40:50 GMT

خائن‌کشی مسعود کیمیایی در نیمه راه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۷۹۹

جایزه بزرگ این فستیوال که به پرتقال لوکزامبورگ مشهور است به ارزش ۱۰ هزار یورو به برگزیده جشنواره اهدا خواهد شد. ژاپن و هند مقاصد بعدی «جنایت بی‌دقت»  هستند. این فیلم پس از حضور در فستیوال «توکیوفیلمکس»  ژاپن، در برنامه‌ای با عنوان «کیوتو توکیوفیلمکس»، چهار نمایش در کیوتو خواهد داشت و هم اکنون برای حضور در جشنواره چنای هند هم آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجدهمین دوره جشنواره فیلم چنای هندوستان از سی بهمن به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود و تازه‌ترین ساخته شهرام مکری ۲ نمایش در این جشنواره خواهد داشت. «جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، محصول موسسه فرهنگی و هنری کارنامه است. اسکندرفر امیدوار است شرایط نمایش و اکران  عمومی فیلم هر چه زودتر در ایران  فراهم  شود.

جمشید مشایخی بر پرده سینماها
«اینجا هم باران می‌بارد» که فیلمی اکران نشده با بازی زنده‌یاد جمشید مشایخی است، با پایان نمایش فیلم‌های جشنواره در شهرستان‌ها، از این پس سینماهای بیشتری را در اختیار خواهد داشت. به گزارش ایسنا، «اینجا هم باران می‌بارد» به کارگردانی نادر طریقت در سال 1397 ساخته شده و این روزها در سینماها در حال اکران است. این فیلم با موضوع اجتماعی با حضور بازیگرانی همچون مریم بخشی، احمد نجفی، اتابک نادری، زهرا داوودنژاد، احمدرضا اسعدی، بیوک میرزایی، محمد برسوزیان، رسول نجفیان و محمد ضیایی است که جمشید مشایخی هم در آن بازی داشته و حالا پس از حدود دو سال از درگذشت این هنرمند به اکران رسیده است. پخش این فیلم برعهده دفتر فیلمسازان مولود است و حبیب اسماعیلی (مدیر دفتر پخش) بر لزوم حمایت صدا و سیما و شهرداری در تبلیغ فیلم‌های روی پرده تاکید می‌کند. البته به گفته او تیزر «اینجا هم باران می‌بارد» تاکنون چند باری از تلویزیون پخش شده ولی با این حال با توجه به آمار مخاطب فیلم در 6 روزی که از اکرانش آغاز شده، باز هم لازم است اطلاع‌رسانی بیشتری برای فیلم‌ها انجام شود. وی همچنین اضافه می‌کند که در تهران سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم بیشتر می‌شوند و از آنجا که تا 25 بهمن نمایش فیلم‌های جشنواره در شهرهای دیگر ادامه داشته، تعداد سالن‌های شهرستان‌ها نیز به مرور افزوده خواهد شد. «اینجا هم باران می‌بارد» قصه خانواده چهار نفری است که با دنیایی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. مادر خانواده در پی این است تا تنها آرزوی پسر نیمه بینای خود را برآورده کند که خود این ماجراهایی را در پی‌دارد.

فیلم جدید مسعود کیمیایی به نیمه رسید
فیلمبرداری فیلم سینمایی «خائن‌کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی علی اوجی به نیمه رسید. امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته‌آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولادوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری از بازیگران فیلم «خائن‌کشی» هستند. «خائن‌کشی» سی‌امین فیلم مسعود کیمیایی است که فیلمبرداری‌اش به نیمه رسیده و همچنان در تهران ادامه دارد. عکس صحنه فیلم از احمدرضا شجاعی است.

منبع: روزنامه اعتماد

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اینجا هم باران می بارد مسعود کیمیایی خائن کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نمایش «خسوف عشق» به نویسندگی سید محمد علی موسوی و کارگردانی ام البنین حیدری از کاشان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را یافت.
پس از بازبینی آثار تولید شده از استان‌های مختلف کشور، ۱۳ گروه نمایشی موفق به حضور در این دوره از جشنواره شدند.
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.
نمایش «خسوف عشق» پیش از این در «نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان» در سال ۱۴۰۲ در بخش‌های «چهره پردازی»، «موسیقی»، «طراحی لباس»، «طراحی صحنه»، «نمایشنامه نویسی»، «بازیگر نقش اول زن»، «بازیگر نقش مکمل زن»، «بهترین کارگردانی» و «جایزه ویژه هیأت داوران» موفق به کسب عنوان‌های برتر شده است.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد