Web Analytics Made Easy - Statcounter

راه اندازی یک خط تولید با هزینه ای مناسب و سوددهی بالا، رویای بسیاری از افراد است که تمایل به داشتن کسب و کاری مستقل دارند. صنعت زغال فشرده یک صنعت تولیدی ، با زمینه های خوب برای تولید، بازار مناسب فروش و البته هزینه هایی مناسب جهت شروع کار است. اگر می خواهید بدانید برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده چه چیزهایی را لازم است بدانید، در این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  هات زغال، سازنده خط تولید زغال فشرده با پشتیبانی کامل، تامین کننده مواد اولیه، راه اندازی و نصب رایگان خط تولید، و آموزش های لازمه و جلسات مشاوره ای برای بهترین تولید و سوددهی، از جمله خدمات هات زغال برای مشتریان گرامی است.   برای راه اندازی خط تولید زغال چه هزینه هایی نیاز است؟   در شروع هر کسب و کاری یکی آگاهی از این که چه هزینه هایی لازم است پرداخته شود، از مهم ترین مواردی مورد توجه می باشد. خوشبختانه هزینه های راه اندازی تولیدی ذغال فشرده چینی بسیار مناسب است و نسبت به کسب و کارهای تولیدی دیگر، مقرون به صرفه است.   هزینه هایی که به طور کلی باید برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در نظر گرفته شود، شامل موارد زیر است :   هزینه های ثابت :
هزینه های ثابت شامل هزینه های اولیه برای خرید خط تولید و دستگاه ها، ابزار و وسایل مورد نیاز و اجاره یک سوله است.   هزینه مورد نیاز برای سوله یا کارگاه تولید زغال، بسته به شهر و موقعیت شما می تواند متفاوت باشد. به طورمیانگین این هزینه بین 20 تا 30 میلیون تومان برای ودیعه یک سوله با متراژ 150 تا 200 متر است.
دیگر هزینه هایی که شما یکبار پرداخت می کنید و هزینه ثابت هستند، دستگاه های خط تولید زغال می باشند. این دستگاه ها عبارتند از :   دستگاه سرند
دستگاه اکسترودر تسمه ای
دستگاه خشک کن (خط خشک کن) ، با مکنده توربینی، لوله های سینوسی و سیکلون و کوره جهنمی
4 کوره سنتی
4 عدد پالت و پالت خفه کن
 
دستگاه های گفته شده خط تولید زغال فشرده را تشکیل می دهند که هر یک عملکردی مشخص دارند. قیمت این دستگاه ها که ساخته شده با طراحی جدید و بهترین بازده، توسط شرکت هات زغال هستند، در سال 99 ، برابر با 155 میلیون تومان می باشد.
هم چنین جک پالت نیز باید تهیه شود که 4 میلیون تومان قیمت دارد.
 
هزینه های در گردش :
دیگر هزینه های مورد نیاز، هزینه هایی است که به صورت روزانه صرف می شود، که شامل موارد زیر است :
هزینه خرید مواد اولیه
کرایه حمل و نقل مواد
هزینه حداقل 3 کارگر برای خط تولید
هزینه قبوض
هزینه اجاره روزانه در صورتی که سوله دارای اجاره باشد
هزینه استهلاک دستگاه ها
هزینه بسته بندی زغال تولید شده
 
فروش مواد اولیه زغال فشرده  
همانطور که می دانید برای تولید زغال فشرده نیاز است تا مواد اولیه ای مصرف شود که این مواد اولیه شامل ضایعات چوبی می باشد. اصلی ترین این اجزاء خاک اره است که از کارگاه های چوب بری و ساخت صنایع چوبی به دست می آید. دیگر مواد که با درصد کمتری استفاده می شوند شامل پوست گردو و خاک زغال هستند.
البته فرمول ها و روش های دیگری هم برای تولید زغال فشرده وجود دارد که درصد مواد آن متفاوت است، برای مثال برای ساخت زغال حبه ای، از خاک زغال به بیشترین میزان استفاده می شود.   فروش مواد اولیه زغال فشرده از دیگر خدمات هات زغال است که به صورت دائمی برای مشتریان و تولید کنندگان گرامی فراهم می شود. فروش خاک اره با بهترین کیفیت و مرغوبیت، و قیمتی مناسب، و فروش پوست گردو و خاک زغال به میزان مورد نیاز شما، توسط هات زغال در هر کجای کشور که هستید انجام می شود.   دغدغه بسیاری از افرادی که می خواهند وارد این حرفه شوند، این است که در تامین مواد اولیه خود دچار مشکل شوند، بخصوص در برخی شهرستان ها که دسترسی به مواد اولیه زغال ممکن است دشوار تر باشد.   هات زغال این تضمین را به شما تولیدکنندگان می دهد که مواد اولیه شما را به صورت دائمی تضمین می کند.
مژده : ده تن مواد اولیه به صورت رایگان نیز هدیه ما به شما خریداران خط تولید زغال فشرده است تا نگرانی از بابت تامین مواد اولیه در شروع کار نداشته باشید.
 
صادرات زغال فشرده  
آیا از صادرات زغال فشرده چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید که ایران یکی از بزرگترین صادرکنندگان ذغال فشرده در جهان است؟   همانطور که گفتیم بازار خوب زغال فشرده یکی دیگر از دلایل پرسود بودن این حرفه است؛ اما این بازار تنها شامل مصرف داخلی زغال نمی شود، بلکه صادرات نیز بخش بزرگی از آن را تشکیل می دهد.
در صورتی که وارد صادرات زغال چینی به دیگر کشورها شوید می توانید سودی بسیاربیشتر داشته باشید.   بیشترین مصرف کنندگان زغال فشرده کشورهای عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند، که در سنت و فرهنگ آن ها استفاده زیادی از زغال به منظور پخت و پز و قلیان کشی می شود. بنابراین بزرگترین واردکنندگان زغال فشرده نیز این کشور ها هستند و صادرات زغال فشرده به افغانستان، عراق، ترکیه، امارات متحده عربی، کویت، قطر، پاکستان، عربستان، آذربایجان،بحرین، و ... انجام می شود.   البته استفاده از زغال فشرده و بریکت زغال به عنوان سوخت نیز از دیگر مصارف این محصول است، که بیشتر کشورهای سردسیر اروپایی از آن برای روشن کردن شومینه های هیزم سوز استفاده می کنند، و صادرات زغال فشرده به اروپا نیز انجام می شود.   در صورتی که قصد ورود به صادرات زغال فشرده را دارید، اما نمی دانید از کجا باید شروع کنید، با مشاوران ما در هات زغال در ارتباط باشید.
 
هات زغال، از صفر تا صد تولید را همراه شما بوده، و هرگونه خدماتی که در این رابطه نیاز داشته باشید را با بهترین کیفیت ارائه می دهد . 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ذغال مواد اولیه هزینه هایی دستگاه ها مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۱۹۷۵ گلخانه کوچک مقیاس خانگی در راستای ایجاد اشتغال برای روستاییان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سعید نارویی اظهار داشت: با توجه به مشارکت مردم استان سیستان و بلوچستان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، احداث و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفت.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از سال 1402 تا امروز پنج هزار و 329 پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته  که منجر به صدور سه هزار و 354 مورد پروانه تاسیس گلخانه خانگی در سطح 98 هکتار شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 975 گلخانه‌ خانگی در سطح 57 هکتار موفق به کسب پروانه بهره‌برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند. 

نارویی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه، به دلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح، امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد. گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح 90 تا 299 مترمربع احداث می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید