Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم اسماعیلی فرد روز چهارشنبه در بازدید از استراحتگاه های موقت زنان بی سرپناه  شهرهای فردیس و شهر کرج  افزود: اکنون در استراحتگاه های موقت افزون بر تامین غذای گرم  باید خدمات بهداشتی و رفاهی  به افراد آسیب دیده اجتماعی ارائه شود.

وی اضافه کرد:  توجه  ویژه به بانوان بی سرپناه با توجه به آسیب‌های اجتماعی مترتب بر اساس مسایل اخلاقی و آموزه های دینی ضروری  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیلی فرد با بیان آنکه انتظار می رود علاوه بر کرج و فردیس در سایر  مراکز شهرستان های  البرز نیز مکان های رفاهی برای افراد بی سرپناه  تاسیس شود، خاطر نشان کرد: ارایه خدمات مشاوره، غربالگری سلامت روحی و جسمی و مهارت آموزی در کنار اقامت و تغذیه مناسب از ملزومات گرمخانه ها است و نیاز است با هم افزایی دستگاه ها و استفاده از  ظرفیت خیرین تامین گردد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده البرز بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده البرز آسیب های اجتماعی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده البرز بانوان اخبار کنکور بی سرپناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری شهر

tags # شهرداری تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات