Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: هر چقدر به خاطر این مردم مقاوم و نجیب که در تمامی صحنه‌های انقلاب حاضر می‌شوند، خداوند متعال را شکر و به آن‌ها خدمت کنیم، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم؛ مسئولان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز در جلسه این شورا با اشاره به اعیاد رجبیه، ولادت امام محمد تقی (ع)، ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و مبعث حضرت رسول (ص) و ایام البیض گفت: ماه رجب المرجب، ماه پر خیر و پر برکتی است که إن‌شاءالله خداوند توفیق درک و استفاده از این ماه عزیز را که خداوند شب آرزوها را در این ماه قرار داده است، به همه ما عنایت فرماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای نگهبان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در کشور، خاطرنشان کرد: اگرچه تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان و مسئولان حوزه سلامت برای مقابله با کرونا، زیاد است و بسیاری از مردم مسائل بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک را رعایت می‌کنند، اما متأسفانه هنوز کسانی هستند که ملاحظه نمی‌کنند و امیداوریم همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا پس از واکسیناسیون سراسری، ریشه این بیماری نحس در کل جهان خشک شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم شریف ایران بابت حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که به صورت متفاوت برگزار شد، گفت: هر چقدر به خاطر این مردم مقاوم و نجیب از خدای متعال تشکر و به آن‌ها خدمت کنیم، حق مطلب را ادا نکرده‌ایم؛ امسال اگرچه به خاطر مسائل کرونایی حضور مردم به صورت خودرویی و موتوری بود، اما طبق مشاهدات و گزارشات، حضور بسیار خوبی داشتند؛ به طور مثال در بوشهر چندین کیلومتر راهپیمایی خودرویی و موتوری داشتند.

دبیر شورای شورای نگهبان در خاتمه اظهار کرد: به دلیل حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب خداوند هم عنایت کرده و نعمت امنیت را به ما ارزانی داشته است که امیداواریم مسئولان نیز قدر حضور مردم را بدانند و مشکلات و مسائل اقتصادی و معیشتی آن‌ها را حل کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/003EdU

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تکریم زائران ایرانی در مدینه به خاطر حمله به اسرائیل
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند