Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:52:32 GMT

فعالیت بازارچه اصغری مهاباد از سرگرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۰۸۳

فعالیت بازارچه اصغری مهاباد از سرگرفته شد

هاشم لاجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازارچه جدید و بخشی از بازارچه قدیم اصغری مهاباد دوباره بازگشایی و مغازه داران از صبح امروز فعالیت عادی خود و ارایه خدمات به مشتریان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با شست و شوی راهروهای نزدیک به محل آتش سوزی و مهار بخشی که دچار حادثه شده بود، فعالیت این مرکز تجاری به حالت عادی خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آواربرداری قسمت آتش گرفته این بازارچه به اتمام رسیده است، ادامه داد: همزمان با بازگشایی فعالیت روزانه این بازارچه، عملیات پی ریزی و بازسازی مغازه‌های تخریب شده نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، بزرگترین بازارچه کالاهای خارجی مهاباد واقع در بلوار "شهید محمد امین احمدی" به نام بازارچه اصغری بامداد روز شنبه هفته جاری به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

در این حادثه حدود ۷۰ باب مغازه راسته قدیم این بازارچه که به طور عمده شامل مغازه های لوازم خانگی، پوشاک، مواد آرایشی و بهداشتی و چینی آلات بود، در آتش سوخت و حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خسارت برجا گذاشت.

این بازارچه دارای ۲ راسته قدیم و جدید است که با بیش از ۵۰۰ باب مغازه از بازارچه های مهم غرب کشور محسوب شده و انواع وسایل خانگی، صوتی تصویری و پوشاک به ویژه خارجی در آن عرضه می شود.

مهاباد با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای مهم گردشگرپذیر این استان محسوب می‌شود.

برچسب‌ها آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی اصناف ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی آتش سوزی مهاباد آذربایجان غربی اصناف ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی