Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس وقوع حادثه در این پالایشگاه را تکذیب کرد و گفت: ویدئوی پخش‌شده‌ی منتسب به این شرکت در فضای مجازی صحت ندارد.

نرگس صداقت ظهر امروز(۲۸ بهمن ماه) در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته ویدئویی با منبع نامشخص در فضای مجازی منتشر شد که برخی انتشاردهندگان تصاویر سقوط جرثقیل و فوت احتمالی چهار نفر را منتسب به پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس عنوان کردند؛ درحالی‌که از رنگ لباس، وضعیت پوشش فصلی، ماسک نداشتن کارگران، تجهیزات پس‌زمینه ویدئو و نام شرکت پیمانکار درج شده روی جرثقیل به‌راحتی می‌شد این موضوع را دریافت که این حادثه نه در این برهه‌ی زمانی و نه در این پالایشگاه به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ویدئو مذکور با هر هدفی که منتشر شده باشد، اقدامی غیراخلاقی بود که توقع می‌رفت افراد و رسانه‌ها اخبار مرتبط با پالایشگاه را از درگاه‌های رسمی پیگیری کنند و جلوی انتشار این ویدئوی جعلی را بگیرند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس فیک‌نیوز را خطری بالقوه در فضای رسانه‌ای امروز دانست و از پیگیری‌ها برای شناسایی عامل انتشار این خبر جعلی و ناگوار خبر داد.

صداقت در پایان بیان کرد: خوشبختانه سطح ایمنی در ابرپالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در حدی است که همواره مورد تحسین نهادهای ناظر قرار گرفته و راه‌اندازی و بهره‌برداری بدون حادثه این مگاپروژه یکی از بزرگ‌ترین افتخارات واحد HSSED پالایشگاه است.

برچسب ها: نرگس صداقت ، نفت خلیج فارس ، پالایشگاه لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Mmz

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نفت خلیج فارس پالایشگاه ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس