Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@13:07:14 GMT

علی پور و مددی جانشین بهاروند و قنبرزاده می شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۲۲۵

شایعه استعفای احمد مددی از مدیرعاملی استقلال بی ارتباط با احتمال حضور او در سازمان لیگ نیست البته به شرطی که برنده انتخابات عزیزی خادم باشد

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال پس از تایید نشدن صلاحیت و انصراف نواب قبلی خودش در حال رایزنی برای انتخاب دو نایب جایگزین است.

به گزارش طرفداری، شهاب الدین عزیزی خادم تنها کاندیدای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال است که هر دو نایب رئیس خودش را از دست داده و در صورت انتخاب باید گزینه های تازه ای را برای این دو پست انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود سيروس عليپور و احمد مددي به عنوان گزینه های جدید عزیزی خادم به عنوان نایب رئیس اول و دوم معرفی خواهند شد و در این خصوص مذاکراتی انجام شده است.
گفته می شود این موضوع اخیرا در جلسه مشترک با یکی از مسئولان وزارت ورزش مطرح شده که احتمال نزدیک شدن عزیزی خادم به دولت را جدی تر می کند خصوصا وقتی نام گزینه هایی مثل علیپور و مددی به میان می آید که رابطه نزدیکی با مسئولین وزارت ورزش دارند.

برخی اخبار غیر رسمی در روزهای اخیر از پایان ائتلاف عزیزی خادم و بهاروند در انتخابات فدراسیون فوتبال حکایت داشت که با معرفی این دو گزینه به نظر می رسد دور از واقعیت نیست. بهاروند و عزیزی خادم قبل از اعلام نام نامزدهای نهایی با یکدیگر ائتلاف کرده بودند اما حذف بهاروند از انتخابات او را از فعالیت جدی به نفع عزیزی خادم دلسرد کرده و خالی بودن هر دو کرسی نایب رییسی به عزیزی خادم امکان ائتلاف جدید را می دهد. در صورت انتخاب مددی احتمال نزدیک شدن رای باشگاه استقلال به عزیزی خادم نیز قوت می گیرد خصوصا با توجه به اینکه وی سابقه همکاری با استقلال در زمان حضور در وزارت رفاه را نیز داشته است

اخبار داغ 

پشت پرده تعویق برکناری فکری از سرمربیگری استقلال! یاران انصاریان و میناوند - منتخب 98 / گزارش تصویری خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تهدید هواداران تیم شیلیایی: ببر یا بمیر! فحاشی رکیک پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، فرماندار شهر تهران گفت: در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران شامل تهران، ری، شمیران، اسلامشهر و پردیس، ۳۲ نامزد رقابت می‌کنند و ۱۶ نماینده انتخاب خواهند شد.

احمد قیومی افزود:از ۱۳ اردیبهشت فرایند رسمی تبلیغات انتخابات آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت تبلیغات ادامه دارد و روز ۲۱ اردیبهشت؛ آغاز رای گیری خواهد بود.

آقای قیومی با اشاره به اینکه این انتخابات تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: برای برگزاری الکترونیک انتخابات ۶۰ هزار نفر آمادگی لازم را کسب کردند و آموزش شهروندان نیز آغاز شده است.

وی در باره چگونگی برگزاری الکترونیک انتخابات گفت: پس از اخذ کارت ملی از شهروندان و ثبت در دستگاه احراز هویت برای بررسی شرایط رای دادن، کارتی تحویل شهروندان می‌شود که روی صندوق گذاشته و کد‌های نامزد‌ها را وارد می‌کنند و پس از انتخاب و تایید نامزد‌های منتخب دکمه اتمام رای را زده و برگه نهایی داخل صندوق اخذ رای می‌افتد.

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • ببینید | اعلام جزئیات برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!