Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، هرمز امیری مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه اول امسال ۶ هزار و ۷۵۷ مورد گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی، بنگاه‌های اقتصادی در منطقه آزاد قشم انجام شده،  اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۱۳۲ مورد اخطاریه و یک هزار ۴۱۵ مورد تذکر شفاهی و ۱۷۷ مورد تذکر کتبی برای اصناف فعال صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین در ۱۰ ماهه اول امسال ۹۸ مورد درخواست پلمب واحد‌های صنفی متخلف انجام گرفته و ۸۸ مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مدت همچنین ۶۹ مورد بخشنامه برای صنوف صادر گردیده و تعداد ۴۳۶ مورد اقلام مختلف غیرمجاز معادل یک هزار ۸۷۸ کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.

به گفته امیری؛ با هدف نظارت بر قیمت گذاری و رعایت قیمت مصوب در اصناف از ابتدای امسال ۳۰ مورد نرخنامه برای واحد‌های صنفی مختلف از جمله نانوایی‌ها و میوه فروشی‌ها مصوب و ابلاغ شده است.

او خاطرنشان کرد: واحد‌های صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آن‌ها برخورد خواهد شد. گفتنی است، بازدید‌های مستمر تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد قشم، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اداره صمت شهرستان، پلیس اماکن، اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم به صورت روزانه در دو شیفت برای نظارت بر روند ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات احتمالی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم تخلفات اصناف منطقه آزاد قشم واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • معدوم شدن بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در تاکستان
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر