Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه دولت در خصوص کرونا و تعطیلات عید، اظهار داشت: در ارتباط با برنامه نوروزی بنای ما بر این است که تا می‌توانیم سخت گیری ها را ادامه دهیم و اگر ان شاءالله مردم همراهی کردند و بتوانیم وضعیت مناسبی در پایان اسفند داشته باشیم بتوانیم سازوکار جدیدی در تعطیلات نوروز داشته باشیم تا مردم از تعطیلات استفاده بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در رابطه با مصوبه دولت برای لغو انتشار آگهی دولت در مطبوعات افزود: امروز در رابطه با این موضوع بحث و قرار شد بند منظور اصلاح شود و به شرایط قبل باز گردد.   رئیس دفتر رئیس‌جمهور در رابطه با انتصاب استاندار خوزستان و حواشی پیرامون آن، گفت: در ارتباط با استاندار خوزستان ارزیابی‌ای که ما در ریاست جمهوری داریم این است معمولاً وزارت کشور، استانداران را در موضوعات مختلف مانند سرمایه گذاری، امنیتی، ارتباط با مردم و … بررسی می‌کند.   استاندار خوزستان با همان ارزیابی‌ها استاندار خوبی است. ضمن اینکه توانسته این استان را با وضعیتی که دارد، مدیریت کند. حق نیست بر اساس کاغذی که نمی دانم چطور از وزارت کشور بیرون رفته است، اینطور قضاوت کرد.   وی ادامه داد: اینکه براساس یک موضوع در دو سال پیش بخواهیم این چنین قضاوت کنیم کار درستی نیست. ما نامه درخواست داشتیم که وی استاندار خوبی است و اجازه دهیم باقی بماند. ما باید با مدیران خود خوب رفتار کنیم. برای همین است که آقای رئیس‌جمهور برای وزارت صمت و وزارت راه از استانداران استفاده کردند.   رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد اظهارات محمود علوی وزیر اطلاعات پیرامون فتوای رهبر انقلاب گفت: موضع نظام و دولت تغییر پیدا نکرده و فتوای رهبر انقلاب به قوت خود باقی است و این فتوا چیزی نیست که با یک حرف تغییر کند.   واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی در این زمینه به وزیر اطلاعات تذکری داده است یا خیر عنوان کرد: بله.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: واعظی رییس دفتر رییس جمهور حاشیه هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است