Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:42:22 GMT

۷ ویلای غیرمجاز در لاریجان مازندران تخریب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۴۹۱

۷ ویلای غیرمجاز در لاریجان مازندران تخریب شد

گروه استان‌ها - هفت ویلای غیرمجاز به مساحت بیش از ۲۵ هزار متر مربع در حوزه قضایی بخش لاریجان تخریب وبه وضع سابق بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری،   به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران ، در راستای ادامه تخریب ویلاهای غیرمجاز در استان و برخورد قضایی با هرگونه تجاوز به اراضی ملی و تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغی، هفت ویلای غیرمجازبا مساحت 25 هزار متر مربع در لاریجان قلع و قم و به وضع سابق اعاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه قضایی استان، مبارزه با زمین‌خوران،کوه‌خواران و متصرفان غیرمجاز منابع طبیعی را که منجر به تضییع حقوق بیت المال خواهد شد در اولویت مأموریت‌های خود قرار داده و تعدی به بیت المال در هیچ نقطه ای از مازندران از چشمان تیزبین عدالت مغفول نخواهد ماند.

بخش لاریجان از مناطق خوش آب و هوا و توریستی استان به شمار می آید، مناطقی که دارای جاذبه گردشگری و توریستی بوده اغلب مورد توجه اشخاص سودجو و سوداگراست که با فرصت‌طلبی و قانون‌گریزی اقدام به تخریب جنگل و کوه می‌کنند.

متقاضیان مساکن مهر ویلایی هشتگرد باید عرصه را به قیمت‌ روز پرداخت کنند 2 باب ویلای غیرمجاز در محدوده تپه‌های سیلک کاشان قلع و قمع شد تخریب ویلای میلیاردی دو مسئول در فیروزکوه

بر این اساس دستگاه قضایی استان ضمن رفع تصرف و قلع قمع مستحدثات ایجاد شده ؛ با خاطیانی که نسبت به صدور مجوز غیر قانونی اقدام کرده برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد کرد.

انتهای پیام/ 681/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویلای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت تخلف سرعت غیرمجاز بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه فروردین ماه امسال در استان خبر داد.
محسن هاشمی گفت: از حدود ۶۱ و نیم میلیون تردد پایش شده ،بیش از ۴۷۹ هزار تردد با سرعت غیرمجاز ثبت شد که در این آمار حدود نیمی از تخلفات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز متوسط وسایل نقلیه در طول محور‌ها بوده است.

هاشمی افزود: مطالعات تصادفات نشان دهنده این است که سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادفات در استان است که بدین منظور کنترل رفتار مخاطره آمیز رانندگان به ویژه سرعت غیرمجاز در محور‌های استان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات با شدت بالای منجر به فوت و جرح داشته باشد.

وی گفت: با تجهیز محور‌ها و مقاطع پرحادثه به سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور ، به کاربران جاده‌ای  توصیه کرد: در تمامی طول مسیر با رعایت سرعت مجاز  ایمنی تردد خود و سایر رانندگان را حفظ کنند.

به گفته هاشمی؛ تا کنون ۱۳۶ سامانه هوشمند ثبت تخلف به بهره برداری رسیده که امسال نیز توسعه این سامانه در دستور کار مدیریت راه‌ها قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد