Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهمورث حیدری معتقد است حداقل ۹۵ درصد هیات رییسه جدید فدراسیون را افراد جدید تشکیل خواهد داد

طهمورث حیدری رییس هیئت فوتبال استان چهار محال و بختیاری از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به شدت انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، رییس هیات فوتبال استان چهار محال و بختیاری، یکی دیگر از نفراتی است که برای انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهمورث حیدری حالا در فاصله حدود دو هفته مانده به انتخابات فدراسیون درباره شرایط لابی ‌های انتخاباتی به میزان گفت:

تا جایی که بنده اطلاع دارم کیومرث هاشمی، شهاب عزیزی خادم و مصطفی آجرلو با اعضای مجمع تماس داشته ‌اند و رایزنی‌ های آنها ادامه دارد. کریمی هم از اسطوره ‌های دوست داشتنی و قابل احترام فوتبال ایران است. حضور او تنور انتخابات را داغ و اهمیت آن را بیشتر می ‌کند. باید منتظر ماند و دید کدام یک از این عزیزان رییس فدراسیون خواهد شد.

حیدری درباره اینکه شانس کدام گزینه را برای رسیدن به صندلی ریاست بیشتر می ‌داند هم گفت:

در این رابطه واقعا نمی‌ توانم اظهار نظری داشته باشم. چون سطح مذاکرات انتخاباتی بالا است و باید تا روز آخر صبر کرد. الان با قدرت نمی‌توان گفت که کدام یک رییس می‌ شود یا شانس بیشتری دارد. من برای هر چهار عزیز شانس برابری قائل هستم و خوم هم هنوز تصمیم نهایی را برای انتخاب نگرفته ‌ام. سوابق و تجارب همه این عزیزان را همه می شناسید و باید دید برنامه ‌های آنها که قابلیت اجرایی شدن داشته باشد به چه شکل است.

طهمورث حیدری با اشاره به اهمیت ترکیب هیات رییسه جدید فدراسیون فوتبال به نکته مهمی اشاره و تاکید کرد:

رییس فدراسیون یک بخش ماجرا است و اگر نفرات هیات رییسه افراد هماهنگ و قوی و تاثیرگذار باشند که قدرت چانه زنی هم داشته باشند، شرایط به معنای واقعی بهتر و بهتر خواهد شد. در سال ‌های اخیر متاسفانه اعضای محترم هیات رییسه نتوانستند کار خودشان را به درستی انجام بدهند. آنها نتوانستند جلوی زیاده خواهی یا تک ‌روی ‌های مدیریتی را بگیرند. همدل نبودند و اختلافات زیادی بین آنها وجود داشت. اگر هر کدام از آنها سخت‌ گیری بیشتری روی شفاف بودن عملکرد فدراسیون داشتند، اگر هر چیزی که مقابل آنها قرار می ‌گرفت را امضا نمی ‌کردند الان شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم. نقش هیات رییسه حتی از خود رییس فدراسیون هم می‌ تواند بیشتر باشد و الان در کنار رییس حتما باید یک ترکیب قدرتمند از هیات رییسه هم توسط مجمع عمومی انتخاب شود وگرنه مسیر باز هم به سمت بیراهه خواهد بود.

رییس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری درباره شایعات مربوط به فشار به اعضای مجمع برای رای دادن به یک گزینه خاص هم گفت:

اول از همه توجه داشته باشید که اعضای مجمع بچه‌ هایی فرهیخته و مستقل هستند. آنها دلسوز فوتبال بوده اند و قطعا هر کسی می ‌خواهد تصمیمی بگیرد که به نفع فوتبال باشد. همین حالا هم وزارت ورزش تاکید کرده از هیچ نامزدی حمایت نمی‌ کند و دخالتی در فدراسیون نخواهد داشت. آنها سفارشی تصمیم نمی ‌گیرند. شاید توصیه ‌ای بشود یا تماسی گرفته شود و فشاری بیاورند که تا کنون نبوده، اما در نهایت آنها رای مبتنی بر تصمیم شخصی خودشان را به صندوق می‌ اندازند نه تصمیم تحمیلی.

حیدری ادامه داد:

همان طور که ما به عنوان عضو مجمع به عملکرد فدراسیون و شرایطی که فوتبال ایران گرفتار آن شد به ویژه قرارداد ویلموتس انتقادات جدی داریم، نقد به عملکرد مجمع عمومی هم وارد است. باید نقش نظارتی بهتری را ایفا می ‌کردیم و حالا با اساسنامه جدید سطح اختیارات و تاثیرگذاری بیشتر هم شده است. پس قطعا به خاطر بحران ‌های به وجود آمده و اعتراض ‌هایی که وجود داشت، مجمع به دنبال تغییر مدیریت در فوتبال خواهد رفت.

حیدری ادامه داد:

پیش بینی من این است که حداقل ۹۵ درصد هیات رییسه جدید فدراسیون را افراد جدید تشکیل خواهد داد. به هر حال بعضی از دوستان که عملکرد آنها در گذشته مورد قبول نبوده آمده ‌اند و برای کرسی ‌های مختلف نامزد شده ‌اند. طبیعی است که مثلا شخص خود بنده دوباره به آنها رای ندهم. چون سرنوشت فوتبال کشور به آرا ما گره خورده است. این بار باید با دقت بیشتری انتخاب صورت بگیرد.

حیدری در پایان درباره چرایی ثبت نام برای گرفتن کرسی هیات ‌های استانی در هیات رییسه هم گفت:

اول از همه باید شفافیت در دستور کار فدراسیون قرار بگیرد و من فکر کردم که حضور بنده می ‌تواند به این مهم کمک کند. اگر در همین چهار سال گذشته در هیئت رییسه حضور داشتم قطعا بر سر قرارداد ویلموتس اجازه نمی‌ دادم بدون مشورت از افراد حقوقی چنین قرارداد ننگینی بسته شود. جلوی بسیاری از مصوبات و تصمیمات شخصی و اشتباه را می ‌گرفتم.

حیدری عنوان کرد:

هیات رییسه باید قدرت اجرایی و نظارتی داشته باشد و این خوب نیست که مدیریت اجرایی فدراسیون هیچ احترامی به هیئت رییسه نگذارد و افراد هم فقط در جلسات شرکت کنند و هر مصوبه ‌ای به آنها ارائه شد را امضا کنند. هیئت رییسه باید با مجمع ارتباط خوبی داشته و روی عملکرد رییسه فدراسیون و سایر ارکان هم نظارت مستقیم داشته باشد. هیئت رییسه ضعیف منجر به داشتن یک فدراسیون و رییس ضعیف می‌شود. درست مثل سال‌ های گذشته.

اخبار داغ 

پشت پرده تعویق برکناری فکری از سرمربیگری استقلال! یاران انصاریان و میناوند - منتخب 98 / گزارش تصویری خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تهدید هواداران تیم شیلیایی: ببر یا بمیر! فحاشی رکیک پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیئت رییسه هیات رییسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها

طبق قانون اساسی و با هدف حذف شرکت‌های پیمانکار و واسطه و برقراری عدالت اجتماعی مقرر شد تا از واگذاری نیرو‌های قرارداد معین به شرکت‌های پیمانکار خودداری شود و دستگاه اجرایی به طور مستقیم با نیرو‌های خود قرارداد یکساله منعقد کنند. اما این قانون در برخی از شرکت‌ها همچنان به اجرا در نیامده است و موجب نارضایتی کارکنان آنها شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از متوقف شدن اجرای این قانون در سال ۱۴۰۳ در برخی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کارکنان از بلاتکلیفی رها شوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، لطفا مصوبه مجلس در خصوص قرارداد‌های مستقیم کارگران در دستگاه‌های اجرایی که قرار بود ۱۴۰۳ اجرا شود، اما مسکوت مانده است پیگیری شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها