Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر جمعی از دانشجویان بسیجی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای، با ابراز تأثر از رد طرح شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی از نمایندگاناستان خواستند تا این بار به این طرح رأی موافق دهند.

در این بیانیه آمده است:

همانگونه که مستحضرید متأسفانه چندی‌پیش بود که طرح شفافیت آرا نمایندگان در مجلس یازدهم با اختلاف بسیار اندک رد شد و خیل عظیمی از مردم و دانشجویان و نخبگان را متأثر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما بزرگوران که هم‌اکنون توفیق نمایندگی ولی نعمتان واقعی این انقلاب یعنی مردم را در یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس پس از انقلاب دارید می‌بایست کمر همت بر احقاق حقوق مردم شریف حوزه انتخابیه خود و عموم ملت ایران بسته و از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

شفافیت می‌تواند علاج بسیاری از مشکلات مجلس از قبیل زدوبندهای سیاسی و لابی‌گری‌های غیراخلاقی، آرا نامعلوم، فرار از مسئولیتِ رأی‌های داده‌شده و… باشد. شفافیت در آرا، عملکرد، نامه‌نگاری‌ها و توصیه‌نامه‌های نمایندگان، عملکرد در کمیسیون‌ها و محتوای جلسات، شفافیت در حقوق، مزایا و امکانات رفاهی تعلق‌گرفته به نمایندگان، تحول در سیستم خودنظارتی مجلس شورای اسلامی و تغییر ساختار معیوب هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و… از جمله مطالبات مردم در این زمینه است.

ما دانشجویان استان قزوین از شما مطالبه می‌کنیم که یک¬بار برای همیشه با پیوستن به طرح داوطلبانه شفافیت آرا نمایندگان مجلس با اعلام آرا خود به تمامی طرح‌ها و لوایح در مجلس شورای اسلامی، نامه‌ها و توصیه‌نامه‌ها همراه با ارائه مستندات دست خناسان و منافقین را قطع و مردم را به حق شرعی و قانونی خود که دانستن عملکرد وکلایشان در مجلس شورای اسلامی است برسانید.

و من الله توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین
مرکز هم‌اندیشی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین
اندیشکده شهید شهریاری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین
تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین
تشکل انجمن اسلامی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید بابایی قزوین
بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای بقیة‌الله الاعظم قزوین
بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و مهندسی بوئین زهرا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بوئین زهرا
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تاکستان
بسیج دانشجویی دانشگاه عالی تاکستان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آوج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آوج
بسیج دانشجویی دانشگاه عالی بصیر
بسیج دانشجویی دانشگاه عالی کار
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور الوند

کد خبر 5149515

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی قزوین طرح شفافیت آرای نمایندگان ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز کرمانشاه خطبه های نماز جمعه شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی مشهد همدان لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین بسیج دانشجویی دانشگاه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مجلس شورای اسلامی شفافیت آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ کلثوم همتی رئیس امور پیمان های این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: مؤثرترین مشخصه در تسریع و اجرای به موقع قراردادها، ضوابط و مقررات حاکم بر آن هاست؛ در سال گذشته، ۵ جلسه بازنگری پیمانها (۶۰ نفر ساعت) توسط کمیته بازنگری انجام و تعداد یک تیپ پیمان تهیه، تصویب و منعقد شد.

همتی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۱۰۳ تعدیل و اضافه کاری پیمان های اجرایی و ۱۲ تعدیل حقوق و دستمزد مطابق بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محاسبه و به نمایندگان کارفرما ارسال شد.

رئیس امور پیمان های شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، در مجموع ۱۵ قرارداد جاری (خدماتی) و ۴۳ قرارداد عمرانی (اجرایی) منعقد شده است، گفت: روش‌های اجرایی مدون معمولاً فعالیت‌هایی را شرح می‌دهند که مربوط به امور مختلف است درحالی‌که دستورالعمل‌های کاری عموماً مربوط به کارهایی است که برای انجام یک وظیفه صورت می‌گیرد.

همتی در ادامه گفت: ساختار تدوین روش اجرایی، باید به‌صورت متن، نمودارهای گردش کار، جداول یا ترکیبی از آن‌ها و یا هر روش دیگری که متناسب با نیازهای سازمان باشد؛ در همین راستا ۵ روش اجرایی تهیه و تخصیص کد ایزو انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903118

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم