Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@22:03:18 GMT

کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری ساری تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۹۰۷

کمیته تخصیص اعتبار در شهرداری ساری تشکیل شد

سرپرست شهرداری ساری گفت:هدف اصلی این کمیته، نظارت دقیق بر هزینه کرد سازمان‌های تابعه شهرداری طبق ماده ٥٤ و اعطای اعتبارات مشخص بر مبنای بودجه مصوب سال می‌باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری در صفحه اینستاگرام شهرداری نوشت:

«به منظور هماهنگی رویه‌های حسابداری و ارتقای پاسخگویی مالی در شهرداری‌ها، کمیته تخصیص اعتبار شهرداری مرکز استان با هدف تحقق نظام جامع حسابداری و گزارشگری مالی، ابلاغ شده از سوی وزارت کشور تشکیل و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری، در اولین جلسه کمیته تخصیص اعتبار شهرداری ساری که با حضور معاونان شهردار و مدیران مربوطه تشکیل شد گفت: هدف اصلی این کمیته، نظارت دقیق بر هزینه کرد سازمان‌های تابعه شهرداری طبق ماده ٥٤ و اعطای اعتبارات مشخص بر مبنای بودجه مصوب سال می‌باشد.

وی افزود: یکی از فواید تشکیل این کمیته نظارت بر روند مالی سازمان‌های تابعه بر اساس بخشنامه خزانه داری کل و نیز عدم تخطی از بودجه مصوب سالانه است و همچنین پیشبرد امور سازمان‌های تابعه نیز با مشکل مواجه نخواهد شد.

مرادی گفت: با تشکیل کمیته تخصیص اعتبار شهرداری ساری، هزینه‌های سازمان‌های تابعه با شفافیت کامل قابل راستی آزمایی خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری مسئولیت نظارت بر اجرای مصوبات این کمیته را بعهده معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام و تصریح کرد: طبق آیین نامه ابلاغی از سوی وزارت کشور، مسئولیت نظارت بر اجرای مصوبات کمیته تخصیص اعتبار بعهده معاونت توسعه مدیریت و منابع خواهد بود و هر یک از سازمان‌های تابعه، چنانچه درخواستی در زمینه وظایف و اختیارات این کمیته داشته باشند باید درخواست خود را به همراه توجیهات لازم و مستدل به معاونت مذکور ارسال نمایند.

در پایان، مرادی سرپرست شهرداری مرکز استان تشکیل کمیته تخصیص اعتبار را یکی از اقدامات مهم راهبردی مجموعه شهرداری ساری برای نظام بخشی به هزینه‌ها و نیز لازمه اجرای صحیح برنامه‌های از پیش تعیین شده سازمان‌ها دانست و گفت: بدون تردید تشکیل این کمیته به عنوان یکی از موارد پیش بینی شده در بخشنامه ابلاغی وزارت کشور، از مهم‌ترین اقدامات راهبردی شهرداری مرکز مازندران برای شفافیت گزارش‌های مالی سازمان‌های تابعه و نظام بخشی به مجموعه هزینه‌ها و عملکرد آن‌ها در چارچوب برنامه سالانه و بودجه مصوب خواهد بود.»

کد خبر 475544

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري ساري ساری شهرداری تخصیص اعتبار شهردار ساری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته تخصیص اعتبار سازمان های تابعه سرپرست شهرداری شهرداری ساری بودجه مصوب سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین