Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر با بیان اینکه بهترین مربی ایران را داریم گفت: باید ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیریم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. - اخبار ورزشی -

علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با پیروزی برابر نساجی قبل از دیدار حساس مقابل پرسپولیس گفت: تحت هر شرایطی باید 3 امتیاز را می‌گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با نساجی آن هم در زمین چمن مصنوعی که شرایط خوبی ندارد بسیار سخت است ولی بچه‌های ما با تلاش و حرفه‌ای‌گری 3 امتیاز مهم بیرون از خانه را گرفتند.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس اظهار داشت: در خانه بازی می‌کنیم و به 3 امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز مبرمی داریم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم. در نیم‌فصل این فرصت را داریم تا تیم تقویت شود و شانس خودمان را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امتحان کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوب و پرقدرتی است و بی‌جهت نایب قهرمان آسیا نشده است. آنها از لحاظ بازیکن و کادر فنی در سطح بالایی هستند اما ما هم امیر قلعه‌نویی بهترین مربی ایران را در اختیار داریم. بازیکنان گل‌گهر انگیزه زیادی دارند تا نمایش خوبی در این بازی داشته باشند.

مدافع گل‌گهر در خصوص غیبت منشا در این بازی گفت: نمی‌توانم در مورد مسائل انضباطی صحبت کنم، فقط باید بگویم که غیبت بازیکنی مثل منشا به تیم ما ضرر می‌زند.

به گزارش تسنیم دیدار گل‌گهر و پرسپولیس معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، ساعت 15:40 روز جمعه اول اسفند در سیرجان برگزار می‌شود.

باشگاه گل‌گهر: سرعت عمل کمیته اخلاق و ذوق‌زدگی به نفع یک تیم عجیب است/ 10 درصد قرارداد منشا کسر شد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر قلعه نویی پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر سیرجان امیر قلعه نویی پرسپولیس تیم فوتبال گل گهر سیرجان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!

آفتاب‌‌نیوز :

پس از پایان یکی از هفته‌های حساس رقابت‌های لیگ برتر، اوسمار گفت پرسپولیس همیشه قهرمان است و جواد نکونام هم تاکید کرد شاگردانش بهترین هستند، اما واقعیت ماجرا در دو بازی تراکتور – استقلال و پرسپولیس – سپاهان چه بود؟ هر دو مسابقه با عرض معذرت، حتی برای یک دقیقه هم ارزش دیدن نداشتند! در واقع در هر دو بازی، هیچ اثری از فوتبال به چشم نخورد.

آنچه به عنوان مسابقه فوتبال به خورد ما داده شد، ملغمه‌ای از ضربات کاراته، خشونت رایج در فوتبال آمریکایی و تلفیقی از عصبانیت‌ها و خشم درونی تعدادی بازیکنان بود که گوی و میدان را به «بکش بکش و بزن زیرش» تبدیل کرده بودند. می‌توانیم در یک کلام بگوییم این مدل بازی‌ها و سبکی عجیبی که در لیگ ما ارائه داده می‌شود، نوعی آبروریزی در عالم فوتبال است.

نه استقلال و نه پرسپولیس که مدعیان امروزی قهرمانی لیگ هستند، از نظر فنی و فوتبالی چیزی برای عرضه نداشتند و بی تردید مشکل هم از این دو تیم نیست؛ چرا که تراکتور و سپاهان که می‌توانستند در این فصل شانس قهرمانی داشته باشند نیز از نظر فنی ضعیف بودند. متاسفانه از دل این لیگ چیزی بیرون نمی‌آید؛ دیگر این بهترین بازی هایش بود که دیشب تماشا کردیم، اما دیدن همه ۹۰ دقیقه اش، واقعا به تحمل و صبر نیاز داشت.

این حجم از پرخاشگری که در وجود بازیکنان ما در لیگ برتر زبانه می‌کشد، باعث می‌شود تا هر چیزی در زمین ببینیم به جز فوتبال! به عبارت بهتر، تعدادی فرد مدعی در این لیگ داریم که تصور می‌کنند فوتبال در وجود آن‌ها خلاصه شده است، اما تیم هایشان تنها کاری که در مسابقه انجام نمی‌دهند بازی فوتبال است.

این جام به هر تیمی برسد با این کیفیت فنی تیم ها، چیز دندان گیری عاید فوتبال ایران نمی‌شود. کیفیت لیگ ما ضعیف است و بازی‌های چشم نواز در آن دیده نمی‌شود. اما از نظر اجرای فنون رزمی و اعتراض به داور مسابقه و بی اعصاب بودن، اعتراف می‌کنیم یکی از بهترین لیگ‌های حال حاضر آسیا را داریم و از این بابت می‌توانیم به خودمان ببالیم!

جام گرفتن در فوتبال ایران، ظاهرا دیگر لیاقت نمی‌خواهد؛ بلکه به مقداری شانس و جنگ اعصاب بیشتر نیاز دارد...

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!