Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس یک دوره مسابقات در رشته های فوتسال و والیبال با حضور کارکنان و اعضای هیات علمی در فضای ورزشی رو باز این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مسئول اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت:این مسابقات با هماهنگی معاونت علوم پزشکی و با رعایت پروتکل های بهداشتی  در فضای بازبرگزار شد
محمد علی جماتی پور با بیان اینکه ورزش نباید در بین دانشگاهیان تعطیل شود افزود: اینکه بخاطر ویروس کرونا تمام فعالیت های ورزشی در سطح دانشگاه به تعطیلی بکشانیم منطقی نیست بلکه باید با ایجاد راهکار مناسب و فراهم نمودن  فضای ایده آل  بازیکنان را در شرایط بازی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عنوان کرد: تمرینات تیم های ورزشی با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی ادامه می دهیم تا کارکنان و اعضای هیات علمی در بالاترین سطح سلامتی قرار گیرند.
وی از اختصاص فضای ورزشی در روزهای فرد به بانوان خبر داد و گفت: بانوان می توانند روزهای فرد در ساعات تعیین شده بعد از ساعات اداری در فضای دانشگاه پیاده روی و به ورزش هایی مثل تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، شطرنج و ... بپردازند.

به گزارش ایسکانیوز در پایان  مسابقات فوتسال و والیبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس این  نتایج اعلام شد.

در رشته فوتسال
تیم شهید احمدی طیفکانی مقام اول
اعضای تیم  قهرمان: آقایان رضا رسولی فینی، عباس شجاعی، حسین جلالی، حمید رضا عامری، رضا ذاکری، رحمان مهدی زاده، ایرج راهنورد، محمد رضا امیری و محمد بامری
تیم شهید خلیل تختی نژاد مقام دوم
اعضای تیم دوم آقایان: فیروز درویشی، نیما کریمی، محمد محمود آبادی، کمال رنجبر، حمید نازمند، مالک قریشی، محمد قاسمی پور، مسعود صفت زاده، علی میرزایی و محمد کاویانی.

در رشته والیبال
تیم شهید حاج قاسم سلیمانی مقام اول
اعضای تیم قهرمان آقایان: یعقوب اعزازی، رضا رسولی فینی، حمید نازمند، نیما کریمی، رحمان مهدی زاده، محمد قاسمی پور، مسعود زاهدی، امین رنجبری و میثم جهانگیری
تیم  شهید فخری زاده   مقام دوم
اعضای تیم دوم آقایان: حسین جلالی، عباس شجاعی، عبدااله قلعه مینابی، فیروز درویشی، حمید رضا عامری، علی میرزایی، محمد رضا امیری، ایرج راهنورد، رضا ذاکری و مطهر احمد زاده
در پایان مسابقات آقایان فیروز درویشی و حمید رضا عامری با نظر کمیته فنی مسابقات  به ترتیب به عنوان بهترین گلزن و فنی ترین بازیکن انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1089552 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس دانشگاه آزاد اسلامی اعضای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی