Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی عهدی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال پیکان مقابل شهرداری قزوین در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: اینگونه نباید تیمداری شود، مسئولان باید از حالا به فکر فصل آینده باشند. اینکه 4 ماه دیگر بخواهیم تصمیم بگیریم که تیم والیبال پیکان چه باید بکند، شدنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از حالا باید بودجه و تشکیلات فراهم شود. باشگاه پیکان در سال های اخیر میلیاردها تومان هزینه کرده تا این جایگاه را در والیبال به دست آورده است. این رویه از 3 سال پیش شروع شد و حالا به اینجا ختم شد.

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: مدیران ارشد ایران خودرو عاشقانه شرایط تیم والیبال پیکان را دنبال می کنند. به هر حال آنها درگیری های کاری خود را دارند، اما وقتی از شرایط تیم باخبر شدند، ناراحت شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرتضی عهدی سرمربی تیم والیبال پیکان لیگ برتر والیبال والیبال تیم والیبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟