Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادت از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با برپایی ۶۰ پایگاه کمیته امداد در مازندران خبر داد و گفت: فرآیند جمع آوری کمک‌های مردمی با راه اندازی کد دستوری#۰۱۱*۸۸۷۷* از اول دی ماه آغاز شد و مردم تاکنون ۲۲میلیارد تومان کمک کردند.

«احمد سعادت» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری جشن نیکوکاری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم نوع دوست استان مازندران سال 98با توجه به حضور کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از تعطیلی کسب و کارها 11میلیارد تومان به صورت نقدی و کالا به کمیته امداد استان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه جشن نیکوکاری سال گذشته در آستانه سال نو و بهار طبیعت باهدف کمک به افراد بی‌بضاعت در قالب برپایی 58پایگاه کمیته امداد برگزار شده، یادآورشد: سال 98نسبت به مدت مشابه سال97با رشد جمع آوری کمک های مردمی ویژه جشن نیکوکاری مواجه بودیم. 

 

وی از برگزاری جشن نیکوکاری در سایه کرونا با ایجاد 60پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان مازندران خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند برگزار می شود.
 

 

سعادت با بیان اینکه مقدمات برگزاری این جشن هرساله از ابتدای دی ماه آماده سازی می شود، افزود: فرآیند جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری کمیته امداد با راه اندازی کد دستوری#۰۱۱*۸۸۷۷* از اول دی ماه آغاز شد؛ تاکنون مردم خیر و نوع دوست استان 22میلیارد تومان ویژه جشن نیکوکاری به کمیته امداد استان کمک کردند.

 

وی  به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی ناشی از شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: نباید از کسانی که مشکلات معیشتی و اشتغال دارند غافل شویم ؛ جشن نیکوکاری و ایام نوروز در پیش است. امسال قصد داریم ذیل پویش ایران همدل جشن نیکوکاری را با شعار«عیدی برای همه» داشته باشیم.

 

سعادت با بیان اینکه ۸۳هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات این نهاد در بخش های گوناگون بهره مند هستند، اظهار کرد:  امسال بایستی برای مددجویان مستمری بگیر استان به مقدار یک ماه مستمری به صورت نقدی  واریزی داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه قدردان همراهی مردم نوع دوست و خیرین نیک اندیش برای انجام ماموریت های امداد هستیم، یادآورشد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، زنگ نیکوکاری امسال در هفته احسان و نیکوکاری همزمان با روز سیزدهم اسفند با همکاری آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد نواخته می شود.

 

سعادت با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با رویکرد معرفی خدمات وارائه عملکرد کمیته امداد استان به اقشار مختلف جامعه برگزار خواهد شد، خاطرنشان شد: جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردم و دانش آموزان را از طریق فضای مجازی (شبکه شاد)، پرداخت آنی باشماره گیری #۰۱۱*۸۸۷۷* و  واریز به شماره کارت  ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ نزد بانک صادرات خواهیم داشت.

 

وی به همکاری بسیج، اصحاب رسانه و صدا و سیما برای هرچه بهتر برگزار شدن جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کارشناسان کمیته امداد روز چهاردهم اسفند ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در ۶۰ پایگاه جشن نیکوکاری حاضر می شوند تا مردم شریف استان را از عملکرد امداد باخبر نمایند.
 


سعادت تصریح کرد: در صورت برگزاری نماز جمعه در شهرستان های استان  روز پانزدهم اسفند این جشن در میعادگاه های نماز جمعه نیز برگزار خواهد شد.

سعادت با بیان اینکه واریزِ عیدانهِ نقدی به حساب مددجویان، با همکاری و مشارکت مردم نوعدوست ، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه ، شورای زکات روستاها و خیران از جمله برنامه های این نهاد است، افزود: همچنین بسته معیشتی به همراه عیدانه نقدی در اختیار جامعه هدف قرار داده می شود.



 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عیدانه نقدی جشن نیکوکاری در مازندران احمد سعادت بسته معیشتی زنگ نیکوکاری جشن نیکوکاری مددجویان کمیته امداد جمع آوری کمک های مردمی کرونا نمازجمعه جمع آوری کمک جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

بختیاری افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این طرح با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بودگفت: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با بهره برداری از مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • عدم کفایت مستمری نهادها و یارانه نقدی برای پوشش فقرمطلق
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس