Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون مصوب کردند که ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مناطق روستایی با اولویت مناطق محروم و همچنین مناطق نفت‌خیز و گازخیز و همچنین استان سیستان و بلوچستان تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت در لایحه خود ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته بود که اعضای کمیسیون آن را به ۲۰ هزار میلیارد تومان افزایش دادند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در بحث نرخ ارز اعضای کمیسیون مصوب کردند تا به منظور حفظ ارزش پول ملی و همچنین عرضه ارز در بازار توسط بانک مرکزی و نیز جلوگیری از ایجاد رانت در توزیع ارز از بانک مرکزی ارز را تا 2 درصد زیر قیمت ETF (قیمت بازار آزاد) به بازار عرضه کند. 

یوسفی  خاطرنشان کرد: ما برای حفظ ارزش پول ملی قیمت بالایی را برای نرخ ارز در نظر نگرفتیم و به به طور کل نرخی برای آن مشخص نکردیم و تنها مصوب کردیم که بانک مرکزی تا 2 درصد کمتر از قیمت ارز در بازار آزاد، ارز خود را عرضه کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی یوسفی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ مجلس مجلس شورای اسلامی گازرسانی به مناطق روستایی هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی به نام بازار گردانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، چالش‌های قانون بازارگردانی، موجب بازنگری اش شد. مصوبه‌ای که چند روزی از اعلامش می‌گذرد و بورسی‌ها از گروه‌ها و نماد‌هایی سخن می‌گویند که این مصوبه شامل حالش می‌شود و البته بازه زمانی شش ماه‌ای که برای اجرای آن تعریف شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • چالشی به نام بازار گردانی