Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز) ، نجمه باصدق با بیان اینکه فضای مجازی می تواند راه پویندگی و ترویج علوم اسلامی، قرآنی وآرمانهای انقلاب اسلامی رادرعرصه بین المللی هموارسازد افزود: تویتر یک شبکه اجتماعی محدود است که به کاربران مجوز می دهد تا ۲۸۰حرف پیام متنی که توییت نامیده می شود ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس رسانه و فضای مجازی  افزود: علم آموزی وتاثیر فرهنگ پژوهش درارتقای جایگاه دانشگاه امری مهم و موثر درپیشرفت وتعالی کشوراست و توییتر بعنوان یک  شبکه مجازی که ترکیبی از رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، نوشتن متن وهمچنین سایت خبری وشبکه اجتماعی آنلاین است می تواند بستری برای  پویندگی و ترویج علوم اسلامی، قرآنی وآرمانهای انقلاب اسلامی رادرعرصه بین المللی هموارسازد.

وی افزود: باتوجه به فرمایش مقام معظم رهبری: فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است و باید برهمین اساس درراستای ارتقا تمدن نوین اسلامی درعرصه علم وفن آوری  نیز قدم های بزرگی برداریم ضروریست جهت ارتقا دانش مجازی دانشگاهیان شاهد برگزاری کارگاه ها، جلسات ونشست ها بصورت مستمر باشیم.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس نیز در ابتدای این جلسه، با بیان اینکه امروز فضای مجازی، به محیطی جهت تبادل اطلاعات و اخبار مبدل شده و عدم حضور در این فضا می تواند لطمات جبران ناپذیری به ارزش های انقلاب وارد کند افزود:حضور در صحنه مجازی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

محمود صباحی زاد تاکید کرد: اگر جوانان انقلابی در صحنه نباشند، صحنه برای جولان دشمنان باز و بدون رقیب در صحنه مجازی ترکتازی می کنند و بسیاری از هجمه های آنان بی پاسخ می ماند که مورد پذیرش دوستداران انقلاب نیست.

این کارگاه به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد  بندرعباس با حضور کارکنان  و اعضای هیات علمی به شکل حضوری و مجازی برگزار شد.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1089558 برچسب‌ها توییتر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: توییتر دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی

سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا  ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی