Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدجواد حسین زاده، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنـواره تقدیر از مروجان کتاب خوانـی کشور از سال ۱۳۹۳ همه سالــه به همت شبکه مروجــان کتــاب خوانی کشور و با حمـایت معاونت امـور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: در این برنامه ترویجـی کتـاب خوانی که هفتمین دوره آن با هدف انتخـاب و معرفـی افراد، گروه‌هـا، تشکل‌های مردمی و نهادهـای غیردولتی که فعالیت‌هـای مؤثر و نوآورانه‌ای در زمینه ترویج کتاب‌خوانی انجام داده اند، برگزار شد شرکت کنندگان در پنج بخشِ گروه‌هـا و نهادهـای غیردولتی، بخش افـراد، بخش بین‌الملل، بخش نگـاه ویژه و بخش نشان استمرار به رقابت پرداختند.

حسین زاده تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه ها، قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتاب خوانی در رفتار‌های اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، را از شاخص‌های انتخاب شخص حقیقی یا حقوقی به عنوان مروج کتاب خوانی در جشنواره هفتم برشمرد.

اوافزود: در جشنواره امسال از میان ۹۰۶ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ۷۱ شرکت کننده در بخش‌های مختلف به مرحله نهایی راه یافتند که در این میان نام گروه پروانه‌های سفید از استان کرمان (شهرستان رفسنجان) در بخش گروه‌ها و نهاد‌های غیردولتی نیز به چشم می‌خورد.

حسین زاده گفت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی کشور همراه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به صورت مجازی سوم اسفندماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۹ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخوانی فضای مجازی وزارت ارشاد کتاب خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان