Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا طلوع کیان پس از شکست 3 بر یک تیم والیبال خاتم اردکان مقابل شهرداری گنبد در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور و مسب عنوان یازدهم اظهار داشت: بازی امروز کیفیت فنی بالایی داشت. گنبدی ها از ترکیب اصلی خود استفاده کردند. جایگاه ما با هر نتیجه ای در این مسابقه تغییر نمی کرد، اما گنبدی ها دوست داشتند هفتم باشند و کارشان در پلی آف راحت تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گنبدی ها شایسته حضور در جمع 8 تیم برتر بودند، خاطرنشان کرد: ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم. می دانستیم که گنبدی ها والیبال را بلدند. در نیم فصل و در شرایطی که تیم در رده دوازدهم بود تیم را تحویل گرفتم و بسیار تلاش کردیم. در نهایت یک پله صعود کردیم. می دانستیم که حضورمان در جمع 8 تیم برتر بسیار سخت است، چون سایر تیم ها هم خود را تقویت کرده اند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: دوست داشتیم که صعود بیشتری داشته باشیم، اما واقعاً شرایط برای ما فراهم نشد. برخی تیم ها در نیم فصل چند میلیارد هزینه کردند و در نهایت به جمع 8 تیم برتر هم راه پیدا نکردند. مشکلاتی داشتیم و باید به مدیران تیم و بازیکنان خسته نباشید بگویم.

طلوع کیان عنوان کرد: عملکردمان بد نبود. مدیران برای سال آینده در حال برنامه ریزی هستند تا زمان را برای بستن تیم از دست ندهیم و با مشکلات مالی که امسال روبرو بودیم، مواجه نشویم. خاتم سابقه حضور در جام باشگاه های آسیا و جهان را دارد و مردم اردکان دوست ندارند زیاد ببازند. مدیران در حال برنامه ریزی هستند و امیدوارم سال آینده شاهد تیم قدرتمندی از اردکان باشیم.

وی درمورد نخستین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: من در والیبال پله پله جلو آمدم؛ ابتدا آنالیروز باشگاه بودم و توانستم با تیم باشگاهی ام قهرمان ایران و آسیا شوم. سپس آنالیزور تیم ملی شدم  و عناوین مختلفی کسب کردم. پس از آن به عنوان مربی در رده باشگاهی کارم را دنبال کردم و سپس به مربیگری تیم ملی رسیدم. من به پله پله صعود کردم ایمان دارم. کسی که بخواهد نفر اول باشد باید رشد کند و این موضوع زمان بر است. کسی که یک شبه سرمربی شود نمی داند سایر نفرات چه می کنند.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان عنوان کرد: سرمربیگری با تمام کارهایی که قبلاً کرده ام متفاوت است. 4 بازی در پیکان سرمربی بودم و توانستم 2 پیروزی کسب کنم. آنها دوست داشتند که به فینال راه پیدا کنند، اما سرلوحه کار من صداقت است و فکر می کنم با عدم صعود پیکان به جمع 8 تیم برتر خیلی چیزها مشخص شد. آنها چند میلیارد هزینه کردند، اما اعتمادی وجود نداشت. مدیران باید به مربیان اعتماد کنند و از طرفی من هم نمی توانم قول بیخود بدهم. 

طلوع کیان افزود: از روزی که به خاتم آمدم گفتم تلاش می کنم تا بهترین نتیجه را بگیریم و مدیران هم پذیرفتند. سرمربیگری را شروع کردم و دیگران باید درمورد عملکردم صحبت کنند. من هزینه می کنم و حتی به خارج از کشورم هم می روم تا بازی های سطح بالای اروپایی را ببینم و نکاتی یاد بگیرم. هیچکس کامل نیست و باید در لیگ برتر کسب تجربه کنم و پله پله بالا بروم. قراردادم با خاتم تمام شد و برای فصل آینده هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا طلوع کیان لیگ برتر والیبال سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان والیبال جمع 8 تیم برتر طلوع کیان لیگ برتر گنبدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • نویدکیا: یک تیم داغان را تحویل گرفتم!
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید