Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، سخنگوی کاخ کرملین روسیه اعلام کرد غرب به شکل جنون آمیزی، همچنان درباره اعمال تحریم‌ها علیه مسکو سخن می‌گوید.

دمیتری پسکوف افزود: غرب به سخن گفتن از اعمال تحریم علیه روسیه ادامه می‌دهد؛ آن هم در حالیکه مسکو برای حل مسائل مختلف از طریق گفتگو تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف گفت: تأسف آور است که اتحادیه اروپا و همچنین آمریکا به اظهارات خود درباره اعمال تحریم با پافشاری‌های جنون آمیز ادامه می‌دهند و این موضوعی است که مسکو به هیچ وجه آن را نخواهد پذیرفت.

وی همچنین تاکید کرد پیچیده‌ترین مسائل در روابط فقط از طریق گفتگو حل خواهد شد.

همچنین شبکه المیادین به نقل از سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو برای بررسی عمیق روابط با واشنگتن آمادگی دارد. وی افزود آمریکایی‌‎ها باید بفهمند به اعمال قدرت از هر نوع علیه مسکو پاسخ خواهیم داد و در برابر هیچ فشاری تسلیم نخواهیم شد.

ریابکوف افزود: امیدواریم آمریکایی‌ها درک کنند که امکان گفتگو با روسیه از موضع قدرت وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاخ کرملین اتحادیه اروپا تحریم های روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روسیه، تانک‌ها و تسلیحات غرب را که از نیروهای اوکراینی به غنیمت گرفته است، در «پارک پیروزی» واقع در مسکو به نمایش گذاشته و قرار است این نمایشگاه از تاریخ اول ماه مه (۱۲ اردیبهشت) برای عموم افتتاح شود.

نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو نمایش زره‌پوش‌های غربی غنیمتی در پارک پیروزی مسکو کد خبر 848037 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه روسیه - اوکراین روسیه اوکراین

دیگر خبرها

  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه