Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:13:14 GMT

کاربرد جلبک دریایی در کشاورزی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۶۰۱۱

کاربرد جلبک دریایی در کشاورزی

شماره هفتم نشریه علمی ترویجی «جوانه» فصلنامه انجمن‌ علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا؛ "بیوچار(biochar)، روشی کارآمد جهت بهبود ویژگی‌های خاک و افزایش عملکرد گیاهان زراعی"، "موادآلی خاک و اهمیت آن در کشاورزی"، "مدل اپسیم (Apsim)، و کاربرد آن در کشاورزی"، "کاربرد جلبک دریایی در کشاورزی"، "تاثیر پوشش‌دهی بذر (seed coating)، بر ویژگی‌های مرتبط با عملکرد گیاهان زراعی"، "گیاه‌پالایی و سلامت محیط"، "تجزیه واریانس در نرم‌افزار MSTATC"، "توصیه اصولی علف‌کش"، "معرفی گیاه تاجریزی"، "معرفی گیاه ارزن وحشی، دم روباهی طلایی"، "معرفی کتاب بیولوژی، فیزیولوژی و بیولوژی مولکولی علف‌های هرز"، "طرح پژوهشی برگزیده دانشگاهی سال ۱۳۹۹ وزارت علوم"، "معرفی دانشگاه واخنینگن هلند(wageningen university& Research)" و"گزارش مزرعه" از جمله مطالب و مقالاتی است که در این نشریه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره هفتم نشریه علمی دانشجویی «جوانه» به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیرمسئولی فاطمه قبادی و سردبیری آن مهدی غفاری  به صورت فصلنامه منتشر می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای مطالعه و دریافت نسخه الکترونیکی نشریه به نشانی javanesj.ut.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت