Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گره مشکلات اقتصادی با نزدیک‌تر شدن دولت به دانشگاه و استفاده از توان جوانان محقق می‌شود و اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با کار علمی و فناورانه تحقق می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   بیرجند  ، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان که به مناسبت روز ملی اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی برگزار شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی با کار علمی و فناورانه تحقق می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: مذاکره علم از نظر معنوی جزو بهترین عبادات است. همه امور انسان باید بر علم متکی باشد و در دین هم از علم به عنوان فریضه و واجب یاد می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: این انقلاب حاصل شد اما حاصل شدن این انقلاب به معنی رفع موانع نیست. هنوز موانع زیادی در مسیر داریم که مشکلات و درد دل‌های شما از این موانع است اما نباید به بهانه وجود موانع متوقف شویم و باید مانع را برطرف کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهار داشت:  همه موانع سر راه مسائل اقتصادی نیست، اما امروز مسائل اقتصادی اولویت خاصی دارد و مسئله تولید و فناوری هم مقدمه‌ای برای حل مسائل اقتصادی است.

عبادی افزود: در جاهای دیگر هم مشکلاتی داریم. تولید، توزیع، بازار و اداره امور دچار مشکلات و موانعی است اما از موانع نباید هراسید و این‌ها آزمایشات الهی است از سال 42 که این انقلاب در حال شکل گیری بوده، نشأت گرفته است.

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: شما میدان‌های سخت و مختلف جنگ تحمیلی، ترور، مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره را پشت سر گذاشتید و به اینجا رسیدید و موانع بزرگ و سنگینی را از میان راه برداشتید که کارشناسان دشمن معتقد بودند اصلا قابل برداشتن نیست.

دولت اقتصاد مقاومتی را به گروگان گرفته است پیام مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی هفتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی فردا برگزار می‌شود


وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید در برداشتن مشکلات از سر راه جوانان اقدام کنند گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند گره مشکلات اقتصادی با نزدیک‌تر شدن دولت به دانشگاه و استفاده از توان جوانان محقق می‌شود پس می‌طلبد مسئولان در این زمینه نهایت تلاش را انجام دهند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: نخبگان جوان در حوزه اعطای مجوز و خرید محصول نیاز به حمایت دارند.

محمدعلی ناصری بیان کرد: نخبگان جوان ما توان علمی بالایی دارند اما مسئله و موضوع مهم تبدیل این علم به شغل و کارآفرینی است.

وی با اشاره به آسیب‌های اقتصاد دولتی گفت: نخبگان در زمینه مجوزها و خرید محصولات نیاز به حمایت دارند که این موضوع در خراسان‌جنوبی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

انتهای پیام/ 252/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟