Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@22:31:43 GMT

خرید چوب ترموود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۶۸۸۴

خرید چوب ترموود

آیا می دانید زیبایی این متریال بی نظیر است و می توان از آن هم برای نماکاری و هم دکوراسیون داخلی استفاده کرد. با موگوود همراه باشید تا در مورد تمام آنچه که کنجکاو هستید آگاه شوید.

چوب ترموود

چوب از جمله متریال های طبیعی است که پیشینه استفاده از آن به هزاران سال پیش باز می گردد. در گذشته بیشتر نیازهای مردم از جمله سرپناه، ابزارهای جنگ و شکار، ظروف غذاخوری، گاری ها، قایق ها و … به واسطه چوب تامین می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا این متریال به وفور در جنگل ها یافت میشد و دسترسی به آن آسان بود. وزن چوب نسبت به سایر متریال ها سبک تر است و استحکام و مقاومت آن بالاست. این ماده دارای خواص فیزیکی و مکانیکی فراوانی است از جمله:

دسترسی آسان قابلیت برش, کنده کاری و رنگ پذیری عایق صوتی عایق حرارتی و برودتی تجدیدپذیری در طبیعت مقاومت مکانیکی بالا مقاومت خمشی سختی زیاد قابلیت شکل پذیری

امروزه از ترموود به عنوان متریالی ایده آل برای کاربردهای مختلف خصوصاً طراحی داخلی و طراحی نمای چوبی ساختمان استفاده می شود. در حال حاضر معماران و طراحان از نوعی چوب به نام چوب ترموود که نوعی چوب حرارت دیده است استقبال می نمایند زیرا این چوب علاوه بر زیبایی فوق العاده از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

خرید چوب ترموود

اگر میخواهید درمورد خرید چوب ترموود مشاوره بگیرید همین حالا میتوانید باشماره های تماس شرکت وودمستر تماس بگیرید. چوب یکی از اولین موادی است که بطور طبیعی و فراوان در دسترس بشر قرار داشته است.

از این رو تاریخ استفاده از آن به زمان های خیلی دور می رسد در مورد پیدایش ترموود چوب باید بیان کرد با آنکه انسان اولیه پناهگاه زندگی خود را از غارنشینی آغاز کرد ولی از چوب پیش از سایر مواد استفاده نمود قرن‌ها است که ثابت گردیده است سوزاندن سطح چوب در آتش آن را برای استفاده در فضای بیرونی مقاوم‌تر می‌کند چوب حرارت دیده یا اصلاح شده با حرارت با نام ترمووود شناخته شده است. در این مقاله فواید ترموود و استفاده از آن در مصارف مختلف از قبیل چوب نما، پارکت چوبی، دکینگ بررسی شد و مزیت آن در مقایسه با متریال های دیگر ذکر شده است. جایگزین بسیار مناسبی برای چوب های اشباع است زیرا هیچ گونه ضرر و زیانی برای محیط زیست ندارد. اصلاح چوب با حرارت دارای مزایا و منافع بیشماری است  که شامل موارد زیر می شود:

مقاوم شدن چوب در مقابل پوسیدگی و قارچ، افزایش استحکام، ایجاد ترک کمتر و تبدیل آن به عایق مناسب.

برخی از ویژگی های ترمووود یا چوب ترمو

دوام بالا و ثبات ابعاد

پس از تیمار حرارتی (فرآیند ترمو)، درصد رطوبت چوب به %۶-۴ کاهش یافته و چوب دارای ویژگی به نام ( تعادل رطوبتی ) می گردد

که در نتیجه جذب رطوبت و تبادل حرارت چوب و محیط اطراف در آن به شکل قابل توجهی کاهش می یابد که این امر تأثیر خاصی در ثبات ابعاد، کاهش ترک خوردگی و افزایش قابل ملاحظه خواص عایق بودن الوارهای چوب ترمو (ترمووود) ایجاد می نماید

مقاوم در برابر پوسیدگی و حمله حشرات

به دلیل شکستن و تجزیه سلولزها ( زنجیره قندی ) در ترمووود شده باکیفیت عالی این محصولات منبع مغذی برای حشرات و قارچ های مولد پوسیدگی چوب نخواهند بود.

فاقد صمغ، خلوص و یکنواختی

هنگامی که الوارهای چوبی تحت عمل آوری ترمو قرارمی گیرند رزین ومواد مضر آن مانند فرمالدهیدها حذف می گردند،باکتری ها کشته می شوند و سبب تولید ماده ای خالص و استریل برای کاربردهای مختلف بیرونی و داخلی می گردند. با ایجاد رنگی یکنواخت در سراسر الوار چوب زیبایی خاصی به آن نیز می بخشد این علامت اختصاری ثبت شده انجمن ترموود فنلاند و هم چنین نماد کنترل کیفیت برای انواع چوب های ترمو یا ترمووود میباشد.

کاربرد چوب ترمو

از چوب ترمو در تولید انواع سرویس خواب کودک و نوجوان نیز استفاده می شود .این روز ها در کشور ما توجّه به نمای ساختمان چه از طرف طراحان،سازندگان و مالکان بیش از بیش شده است.

و در این بین گرایش به سمت استفاده از چوب بسیار افزایش یافته است و این روند اتفّاق بسیار مهمی در پیشرفت معماری معاصر کشور  است. چرا که باوارد کردن چوب به نمای ساختمان نه تنها عنصری از طبیعت را که نمادی از آرامش و زیبایی است را به فضای پر هرج و مرج و شلوغ شهری می آوریم بلکه اگر معماری سنتی ایران را مورد بررسی قرار دهیم استفاده از چوب را در بنا های قدیمی به کررات می بینیم. و این مهم دلیلی دیگر برای استفاده ازاین متریال در ساختمان های امروزی است.

این روز ها در کشور ما توجّه به نمای ساختمان چه از طرف طراحان،سازندگان و مالکان بیش از بیش شده است و در این بین گرایش به سمت استفاده از چوب بسیار افزایش یافته است و این روند اتفّاق بسیار مهمی در پیشرفت معماری معاصر کشور است چرا که باوارد کردن چوب به نمای ساختمان نه تنها عنصری از طبیعت را که نمادی از آرامش و زیبایی است را به فضای پر هرج و مرج و شلوغ شهری می آوریم و بلکه اگر معماری سنتی ایران را مورد بررسی قرار دهیم استفاده از چوب را در بنا های قدیمی به کررّات می بینیم و این مهم دلیلی دیگر برای استفاده ازاین متریال در ساختمان های امروزی است شرکت موگوود در ارتباط با چوب ترموود  و فروش تمام محصولات ترموود دارای سابقه درخشان است و هم اکنون اماده مشاوره به شما عزیزان است.

راه های ارتباطی با ما   ۰۹۱۲۲۰۷۴۳۵۲ - ۲۶۸۵۷۳۶۰

پروسه خریدی مطمئن و آسان را با ما تجربه کنید

ادرس شرکت موگوود:

تهران ، تجریش ، خیابان فناخسرو ، پلاک ۳۳

کد خبر 585721

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نمای ساختمان استفاده از چوب چوب ترموود چوب ترمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • موعود شمخانی کیست؟
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!