Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها ـ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تخت‌های آی سی یو پنج بیمارستان اهواز تکمیل شد. - اخبار استانها -

فرهاد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: تخت‌های آی سی یو پنج بیمارستان اهواز تکمیل شده و برنامه ریزی لازم برای افزایش تخت های آی سی یو در بیمارستان های استان را انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: قرار لست بیمارستان بقایی اهواز، چند تخت آی سی یو در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دهد تا مشکل ما در این زمینه کمتر شود.

وی تصریح کرد ‌: بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز از روز یکشنبه وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی می شود در حال حاضر مشغول تجهیز این بیمارستان از نظر پرسنل و امکانات درمانی هستیم تا در روزهای آینده پاسخگوی نیاز مردم کلانشهر اهواز باشیم.

همچنین براساس اعلام سرپرست فرمانداری شادگان ظرفیت آزمایش کرونا در شادگان چهار برابر افزایش یافت.

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: ظرفیت انجام تست‌ تشخیص بیماری کرونا در این شهرستان با اجرای طرح جامع محدویت‌ ستاد ملی مقابله با کرونا چهار برابر افزایش یافته است.

وی افزود: با افزایش تست‌های تشخیص بیماری کرونا در شهریتان شادگان 250 فرد مبتلا به این بیماری در سه روز اخیر در این شهرستان شناسایی و 43 نفر از این افراد در بیمارستان بستری شدند.

درخواست نمکی از وزیر کشور برای انسداد مرزهای ورودی و خروجی خوزستان به عراقکمیته امداد و بسیج خوزستان وارد عرصه تولید‌ "گان و البسه پزشکی" شدند‌افزایش ‌‌مبتلایان به کرونای انگلیسی در استان خوزستان / درخواست اعلام وضعیت اضطراری ‌‌/ احتمال وقوع فاجعه مرگ و میر

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا بیمارستان واکسن ایرانی کرونا بیمارستان تخت های آی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به گفته آقای پورعباس: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، فعلا تغییری نکرده و تا زمان انتشار دفترچه کنکور سراسری در نیمه دوم مرداد ماه، فرصت باقی است. با این وجود دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است به دلیل فراهم نشدن زیرساخت‌ها، اجرای قانون باید مورد بازنگری قرار گیرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • فیلم| اوضاع فوق بحرانی در بیمارستان های غزه
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان